نـــیـــوک لـــیــــدر

شروعی با NucLeader

مسیح | چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ | ۵ نظر

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

عبارت «Nucleader» توسط بنده ایجاد شده و صحت ساختار آن توسط یکی از اساتید آمریکایی و توسط یک زبان‌شناس ایرانی تایید شد.
«Nucleader» یا همان رهبر اتمی از آن جهت ساخته شد که به نظرم غرب با بهانه‌های مختلف مانند بمب اتمی،
فعالیت هسته‌ای و ... به دنبال تضعیف رهبری است و در مقابل ما بارها اعلام کردیم بمب اتمی نداریم.
به نظرم آنچه موجب قوت ماست، مردم و «رهبری» است که من از ایشان به عنوان Nucleader یاد کردم.
و به جای «nuclear weapon» نیز از واژه «nucleader weapon» استفاده کردم. یعنی سلاح اتمی رهبر.
مراد من از این عبارت این بود که سلاح اتمی رهبری، «مردم» در نظام انقلاب اسلامی است.

 

اما آنچه باید گفت این است که در این وبلاگ قرار نیست فقط سیاسی بنویسم، بلکه قصد دارم در خصوص موضوعات مختلفی در زمینه‌های نظامی، سیاسی، اعتقادی و ادیان و در زمینه هنر بنویسم.

با امید به نگاه بیکران حضرت حق و حضور دلگرم کننده شما بزرگواران

  • مسیح

نظرات (۵)

ضمن عرض سلام و تبریک بابت وبلاگ جدید، انشالله مثل گذشته، حظ کافی و وافی رو از بیانات و مطالب جنابعالی خواهیم برد.
در پناه حق، پایدار و برقرار باشید.

پاسخ:
سلام.
متشکر
سلام تبریک عرض میکنم بابت وبلاگ جدید ...
ولی خداییش اسم خیلی خیلی جالبی هستش خیلی معنی پشت این اسم به ظاهر کوچیک وجود داره و تفاسیر زیادی از ان برداشت میشه ...
مطمئن هستم مثل همیشه در اینجا هم موفق خواهید بود
پاسخ:
سلام
مری و ممنون خیلی لطف دارین شما
سلام
تبریک میگم تولد وبلاگ جدیدتون رو
ان شا الله مطالب مفیدی یاد میگیریم اینجا
پاسخ:
سلام.
ممنون لطف دارید
ما خودمون اینجا قراره درس پس بدیم
مردم+رهبری=نیوک لیدر
حالا چرا همین مردم نمی تونن به رهبری نقد کنن؟ درسته که رهبری رو مبرا از هرگونه خطا و اشتباه بدونیم؟
پاسخ:
نمیدونم شاید تو قاموس شما نمیتونن
ولی ما دیدیم میتونن

جناب، ما هم پیرو خط رهبریم. این سؤالم یکی از اونور پرسید که اتفاقاً خودش مال دوره جنگ بود و ...بالاخره این سؤالارو از جونایی که ما باشیم و دید رهبری رو قبول داریم پرسید ولی ما نتونستیم جواب قانع کننده ای بدیم. دیدم اینجا از رهبری گفتید خواستم ببینم نظر شما چیه؟و لاغیر
موفق و پیروز باشید زیر سایه ولایت
پاسخ:
مگه من گفتم نیستید؟
اتفاقا چون قبول داشتید بنده اینجوری جواب دادم.
منتها سوالی که اون بنده خدا پرسیده، اولا سوالش ناقصه و دوما جوابش یه خط و دو خط نیست.
مختصر اینکه، اونقدری زمینه نقد بوده که نه یه بار و دوبار که چندین بار یه عده خواستن کودتا کنن.
بارزترین نمونه نقد رهبری، صحبت‌های علی مطهری تو جاهای مختلفه که کاملا نقد محسوب میشه، کسی هم کاریش نداره. حالا اگر اسم رهبری رو نمیاره، علنا نقد میکنه. همه هم میفهمن.

رهبری هم از خطا و اشتباه مبرا نیست
منتها اینکه کی در چه جایگاهی چی رو اشتباه بدونه و با چه اندازه علمی، این مسئله خیلی مهمیه
من با دانش 1 درصدیم از مسائل مختلف ممکنه یه چیزی رو اشتباه بدونم، در صورتی که نباشه.
والا رهبری ممکن الخطاست هرچند بنده عقیده دارم وقتی رهبری با عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف منتخب میشن {شخص منظورم نیست} الطاف الهی و مسئله ولایت تشریعی کارگر میشه و کمک میکنن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی