نـــیـــوک لـــیــــدر

یار دوازدهم جبهه غربی عربی

مسیح | چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۱ نظر

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

«علی یونسی» حقیقتا مظهر یار دوازدهم حریف است. مصداق بارز آن لطیفه که می‌گفت: «بازیکنای حریف رو ول کن فلانی رو بچسب.»

من صحبت‌های علی یونسی را جاهلانه نمی‌پندارم. یعنی از این نظر که بخواهیم بگوییم ایشان سهوا این حرف را زده. خیر بنده به این حرف معتقد نیستم و برعکس معتقدم این صحبت‌ها کاملا برنامه‌ریزی شده است و اگر کسی واقعا گمان می‌کند که صحبت اخیر یونسی سهوی بوده، الفبای سیاست را نمی‌داند.

این صحبت‌ها بسیاری از پنبه‌های ریسیده شده ما در غرب آسیا را رشته کرده و نه تنها صدای مخالفان ایران در عراق را درآورده، که کم کم صدای کسانی مثل آیت‌الله سیستانی هم درخواهد آمد و چه بسا که درآمده باشد.

البته که هر چقدر جاهل و خائن در کشور زیاد است، لطف خدا شامل حال ماست و حضرت آقا با عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف درایت بیشتری دارند و ان شاءالله این مسئله نیز رفع خواهد شد.

اما حضور ما در عراق جنبه‌های مختلفی دارد. درست است که جمهوری اسلامی از حضور در عراق نفع می‌برد و جنگ را از مرزهای خود دور نگه می‌دارد، اما آیا عدم اتحاد جمهوری اسلامی ایران با نیروهای عراقی، سوری، لبنانی و سایر کشورهای مسلمان منطقه مثل افغانستان و... باعث شکست جبهه اسلامی نخواهد بود؟

ما در عراق و سوریه به این جهت حضور داشتیم که قوای اسلامی منسجم‌تر باشد. هدف ما رسیدن به قدس شریف و آزادسازی آن است و کماکان به شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» معتقدیم. 

جمهوری اسلامی برای گسترده شدن مرزهای سیاسی خود ورود نکرده است و اگر ورودی در کشورها دیده می‌شود، ورود «انقلاب اسلامی» است، نه جمهوری اسلامی. خط مرز سیاسی جمهوری اسلامی سال‌هاست که در «نقشه جغرافیایی» مشخص است و مسئولین نیز قصد افزایش یا کاهش آن را ندارند.

ما همانطور که اجازه تعدی به مرزهای خودمان را نخواهیم داد، به مرزهای سایر کشورها نیز تعدی نخواهیم کرد. هیچ کشوری در جهان چه عراق و سوریه و چه سایر کشورها به جغرافیای جمهوری اسلامی اضافه نخواهند شد.

اگر حاج قاسم سلیمانی و سایرین به کشورهای منطقه چه افغانستان، عراق و سوریه و چه به بوسنی و هرزگوین پا گذاشته اند، نماینده‌ی «انقلاب اسلامی» بوده اند و ما از بیان «صدور انقلاب» نه خجالت می‌کشیم و نه هراسی داریم.

ما برای صدور انقلاب پای خود را در آمریکا و کشورهای اروپایی نیز خواهیم گذاشت و این صدور انقلاب به مثابه جنگ نیست. صدور انقلاب به معنی اتحاد کشورهای اسلامی و تسخیر قلوب مردم حق طلب جهان است و این «آرمان» است که حد و مرز نمی‌شناسد.

ما انقلاب اسلامی را به عراق، سوریه و افغانستان و به همه کشورهای دنیا عرضه خواهیم کرد و در این راه، چشمی به مرزهای سیاسی و جغرافیای آن‌ها به عنوان «جمهوری اسلامی» نخواهیم داشت.

 

برگردیم به صحبت‌ اصلی خودمان.

«علی یونسی» عامدانه به بیان این سخنان پرداخته و هیچ چیز، حتی سلاح داعش نمی‌توانست به این خوبی به مخالفین جمهوری اسلامی ایران کمک کند. 

نگارنده معتقدم ایشان نماینده‌ی تفکر جبهه اصلاح طلب و کارگزاران است و این سخنان نیز حرف آنان است. این صحبت‌ها و صحبت‌های یک سال پیش آقای هاشمی رفسنجانی در جهت خلع سلاح مقاومت است. این‌ها اعتقادی به صدور انقلاب ندارند و اگر قدرت بیشتری دراختیار داشته باشند، اقدامات موثرتری را هم انجام خواهند داد.

حکایت این جماعت، حکایت مالک اشتر علی علیه السلام است که تا پیروزی قدمی بیشتر فاصله نداشت. خبر دادند شمشیر روی گردن علی نهادند و او را مجبور به عقب نشینی کردند. اکنون نیز اگر قدرت دست ایشان بود و یا اجازه به ایشان داده شود، «حاج قاسم سلیمانی» و سایرین را به عقب فرا خواهند خواند.

 

دولت نیز در این قضیه سهم بسزایی خواهد داشت و اگر برخورد قاطعی با وی از سوی دولت صورت نگیرد {که به نظر اینجانب نخواهد گرفت} موضع دولت نیز مشخص خواهد شد.

هرچند حکم دادگاه مهدی هاشمی {به سبب گرم بودن پشت ایشان} بسیاری از کسانی که به «قوه قضائیه» دلگرم شده بودند را دل سرد کرد، اما امیدواریم دادگاه ویژه روحانیت و قوه قضائیه اقدامات شایسته‌ را انجام داده و عرصه را برای خائنین و جاهلین تنگ کند.

 

 

نظرات (۱)

سخنگوی دولت هم به ماله کشی و توجیه کردن حرف ایشون روی اوردن.

حدس تون درست بود :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی