نـــیـــوک لـــیــــدر

نتانیاهو یا نتانـ«یابو»؟

مسیح | چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ | ۲ نظر

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

آیا نتانیاهو خود را به عصبانیت زده است؟

نتانیاهو یابوتر از این‌هاست که از مذاکرات احساس خرسندی کرده و خودش را عصبانی جلوه دهد. من دلواپس هستم، اما برخلاف برخی دلو‌اپس‌ها این حرف که او تظاهر به خوشحالی می‌کند را هرگز قبول ندارم.
نتانیاهو مغزی 0 و 1 گونه دارد و تنها گزینه‌ی پیش‌رو مقابل ایران را بمب،موشک و گلوله می‌بیند. اتفاقا سر همین مسئله است که در اسراییل و آمریکا صدای زیادی از اختلاف نظر با او بلند شده است.

مشکل با نتانیاهو صرفا چالش پیش‌روی آمریکا نیست. مشکل با نتانیاهو چالش رژیم صهیونیستی نیز خواهد بود. آدم بی‌عقلی که تمام تفکرش از رویارویی با ایران حمله نظامی است.
معتقدم راه توقف جمهوری اسلامی دقیقا همین مسیری است که انتخاب شده. یعنی باز کردن پیچ و مهره‌‎های هسته‎ای ایران و امضای قراردادی که ایران را محدود کند و هم چین و روسیه آن را امضا کنند و هم ایران. البته مرادم این نیست که آنچه در لوزان اتفاق افتاده چنین است. منظور حقیر این است که راه حل توقف ایران مذاکره و از راه سیاسی است، نه نظامی.

«تمام گزینه‌ها روی میز است» سخنی برای بستن دهان جمهوری‌خواه‌ها و نتانیاهو است. اوباما، جان کری و صهیونیست‌هایی که جهالت کمتری نسبت به نتانیاهو دارند خوب می‌دانند جمهوری اسلامی با تهدید و حتی حمله نظامی متوقف نخواهد شد.


نتانیاهو از معادلات سیاسی چیزی نمی‌فهمد. ادم احمقی است که اسراییلی‌ها نیز نمونه و نظیرش را ندیده اند.

عصبانیت نتانیاهو از مذاکرات، سوای نتیجه‌اش کاملا طبیعی است. او عدم توافق را بهتر از هر توافقی حتی توافق خوب می‌داند و به نظر من این تفکر شبیه تفکری است که در داخل جمهوری اسلامی هر توافقی را بهتر از عدم توافق می‌داند! این‌ها دو روی سکه جهالت و حماقت اند.
من با اینکه بگوییم نتانیاهو خودش را به عصبانیت زده مخالفم و شدیدا اصرار دارم بگویم اتفاقا از مذاکرات عصبانی است.

حربه همزبانی با نتانیاهو نیز سلاح جدید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بالطبع نواصلاح‌طلبان است. 5 سال قبل زمین بازی در جمهوری اسلامی بود و بودجه زمین زدن جمهوری اسلامی در لابی‌های صهیونیستی تامین می‌شد.

حزب‌اللهی‌ها و مدافعان نظام اگر رسانه‎ی درستی داشتند آن موقع و همین حالا این‌ها را چماق کرده و بر سر کسانی می‌زدند که امروز نمونه‌های بزرگترشان آن طرف در پناه انگلستان، آمریکا و اسراییل هستند، اما چه باید گفت از بی‌رسانه‎ای و عدم تلاش درست و عاقلانه برای داشتن رسانه و سواد رسانه‌ای.

 

 

نظرات (۲)

ای جانم!‌
فقط با صهیونیست ها تو یه کفه قرار نگرفته بودیم که جنسمون جور شد :)

و اما در مورد جبهه حزب اللهی(اسمی) فقط میشه سکوت کرد که هر چه بگیم تف سر بالاست.
اینکه یکی بگه «همزبانی اینا با اونا» همونقدر احمقانه ست که بگیم چرا امام خمینی هم غذا می خورد، شاه هم غذا می خورد؟
به صورت خیلی مسخره ای احمقانه ست این مقایسه. فاعل فعل احمقانه هم مشخصه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی