نـــیـــوک لـــیــــدر

حجاب اجباری زنان در کلام رهبر انقلاب اسلامی

مسیح | پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ | ۶ نظر

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

حجاب را آزاد کنیم تا شان واقعی حجاب برگردد.

اینکه چقدر این جمله از سر دل‌سوزی است، مسئله‌ی فعلی این پست نیست. پیشترها و این روزها خصوصا با تصاویری که از حضور دختران بدون روسری در بخش‌هایی از تهران پخش شده است، حرف‌هایی با مضمون «آزاد کردن حجاب» اجباری زده می‌شود.

از آنجا که در این زمینه برخی از معتقدین و اهل ولاء نیز دچار تشکیک شده اند، دو نقل قول از حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه قرار می‌گیرد:

 

امام خمینی رحمه الله تعالی علیه- ( صحیفه نور، ج‏6، ص 329  و روزنامه‌ی اطلاعات چهارشنبه- 16 اسفند 1357)

« الآن وزارتخانه‏ ها- این را میگویم که به دولت برسد، آنطورى که براى من نقل مى‏ کنند- باز همان صورت زمان طاغوت را دارد. وزارتخانه اسلامى نباید در آن معصیت بشود. در وزارتخانه‏‌هاى اسلامى نباید زن هاى (بى حجاب) بیایند، زنها بروند اما با حجاب باشند. مانعى ندارد بروند اما کار بکنند، لکن با حجاب شرعى باشند، با حفظ جهات شرعى باشند.»

 

امام سید علی خامنه‌ای دام ظله العالی، تاریخ 13/1086- دیدار با دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد:

«حجاب، تکریم آن کسی است که در حجاب است. حجاب زن، تکریم زن است. در بیشتر کشورها - حالا من «بیشتر» که میگویم، چون همه را اطلاع ندارم - در گذشته، در قدیم، در همین اروپا تا دویست سیصد سال پیش زنهای اعیان و اشرافحجابی روی صورتشان میانداختند؛ در بعضی از فیلمهای قدیمی شاید دیده باشید. یک حجاب میانداختند که چشمها به روی آنها نیفتد. این، تکریم است. در ایران باستانی زنهای اعیان و اشراف و رؤسا همه باحجاب بودند؛ زنهای افراد پائین و طبقات پست، نه، بیحجاب هم میآمدند؛ مانعی هم نبود. اسلام آمد این تبعیض را گذاشت کنار، گفت نخیر، زن باید باحجاب باشد؛ یعنی این تکریم مال همه‌ی زنان است. این است نظر اسلام. آن وقت آنها حالا شده‌اند طلبکار، ما شده‌ایم بدهکار! آنها بدهکارند؛ آنها باید بگویند چرا زن را مثل یک کالا وسیله‌ی شهوت‌رانی قرار دادند. یک آماری را همین دیروز برای من نقل کردند - آمار مال یک هفته قبل است - که یک سوم زنهای دنیا از دست مردها کتک میخورند! به نظر من اشک انسان در می‌آید؛ این گریه‌آور است. و این بیشتر در کشورهای صنعتی است؛ در کشورهای فرنگی است و ناشی از همان خشونتهای جنسی و مطالبات خشن جنسی است که مرد از زن دارد. این هوچیگریهای آنها در مورد زن است؛ آن وقت راجع به زن بحث میکنند:

شما حجاب را اجباری کردید. خود آن‌ها بی‌حجابی را اجبار می‌کنند.، دختر دانشجو را تو دانشگاه راه نمیدهند، به خاطر اینکه روسری دارد، آن وقت به ما میگویند چرا شما حجاب را اجباری کردید! این در جهت کرامت زن است، آن در جهت پرده‌دری و بیاحترامی به زن است. و از این قبیل مواردی هست که اینها هوچیگریهای غرب است.
من از اینکه این هوچی‌گریها اثر مطلوب آنها را بگذارد، نگرانم. اینکه راجع به اعتماد به نفس حرف میزنم، یکی از عللش این است. این هوچیگریها اول در چهار نفر به اصطلاح نخبه‌های ما اثر بگذارد، از طرف ملت ایران احساس شرم کنند در مقابل آن هتاک غربی، و آنها شروع کنند به حمله کردن؛ اعتماد به نفس ضربه بخورد. توجه داشته باشید که این هوچیگریها یکی از شیوه‌های سه‌گانه برای متزلزل کردن اعتماد به نفس یک ملت است.»

 

  • مسیح

نظرات (۶)

خیلی ممنون.

هرچه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که...
پاسخ:
خواهش میکنم.

واقعا
خدا ما رو از شر بلایای اخرالزمانی حفظ کنه ان شاءالله
«... این هوچیگریها یکی از شیوه‌های سه‌گانه برای متزلزل کردن اعتماد به نفس یک ملت است.»

اون دو مورد دیگه به نظرتون چیه؟
پاسخ:
باور میکنی برای خودمم سواله؟
از اون‌ متناییه که باید بری توی سخنرانی‌های دیگه بگردی و اون دوتا رو پیدا کنی
راهنمایی:
یکی دیگه ش حقوق بشره

D:


پاسخ:
اون یکیش چیه؟ :D
مردمسالاری؟
البته از کلام آقا و همچنین امام خمینی نمیشه نتیجه گرفت که حجاب باید اجباری باشد. صحبت امام که در مورد دولت اسلامی است. سخن آقا هم در مورد لزوم وجوب حجاب بصورت کلی نیست. در مورد حکمت وجوب حجاب در نظام فعلی است.
  • عبد الله شاکر
  •  سه هوچی گری شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و همدستانش

    عبارتند از:

     1 - شیطان کراسی ( معروف به دموکراسی)

     2- ترویج نفی دین و خداوند از طریق ترویج فحشا و زنا و مصرف مواد و هزار خیانت و جنایت دیگر به نام ( آزادی !)

     3- حقوق بشر ! ( نسخه آمریکایی اش)

    آهنپاره بفرستد به دریای عمان ( 11 هزار و 300 کیلومتر دور از) خاک و حریم آمریکا و کاخ سیاه. برای بمب باران و ارسال موشک بر روی خانه های گلی کوخ نشینان مظلوم و محروم نگه داشته شده افغانستان - پاکستان - یمن - عراق - سوریه - لبنان - قدس و سایر کشور های اسلامی و غیر اسلامی مظلوم واقع شده.

    معنی شیطان کراسی لوث آزادی مدل آمریکایی و حقوق بشر بمبارن شده بدست شیطان بزرگ را هم فهمیدیم.

    مرگ بر آمریکای جنایتکار و همدستانش اتحادیه اروپای و انگلیس و اسرائیل فاسد. مرگ بر روسیه و چین و کشورهای توافق کننده به چپاول بخش های تقسیم شده کره زمین بین دول شرغ و غرب!


  • عبد الله شاکر
  • بسمه تعالی

     

    هیچ شرف برتر از اسلام نیست!

     

    پاسخ به :

    1. حجاب را (آزاد) کنیم تا شان واقعی حجاب برگردد؟

    2. البته از کلام آقا و همچنین امام خمینی نمیشه نتیجه گرفت که حجاب باید (اجباری) باشد.

       

    اگر در رساله ها و سایر منابع مطالعه بفرمایید در دین مبین اسلام حجاب یک تکلیف شرعی است. حجاب جزو واجبات است. حجاب مستحب نیست که هرکس خواست رعایت و هرکس نخواست رعایت نکند.

     

    حجاب در ایران اسلامی آزاد است ! همه میتوانند داشته باشند! این شان واقعی حجاب است نه آزاد گزاشتن بی حجابی و بد حجابی و بز های گر کننده تا خرخره آرایش کرده در کنار خواهران و مادران با حجاب ما!

    لذا مواظب باشید ! بازی با کلمات (آزاد) و (اجباری) میتواند بازی با آتش جهنم باشد!

     

    کسانی که رویشان نمی شود یا جرات ندارند که بگویند:

    انتخاب بین حجاب و بی حجابی را در ایران اسلامی آزاد کنید

    یا به عبارت دیگر بجای تکلیفی واجب بودن، رعایت حجاب را مستحب و انتخابی کنید

     

    این منافقین و مفسدین مشرک بدانند که علمای حوزه و ما هرگز نخواهیم گذاشت که نفاق و دو دسته گی که آن پدر وپسر ملعون رضا خان و شاه خائن دستور داشتند در ایران پیاده کنند در ایران اسلامی پیاده شود. ما برای حفظ اسلام الله اکبر گفتیم و انقلاب کردیم. لذا ما هرگز نخواهیم گذاشت که آنچه را که حکام فاسدی چون آتاتورک ملعون در ترکیه و دوبی و سایر کشورهای فاسد شده به ظاهر اسلامی پیاده کردند خدای ناکرده در ایران اسلامی پیاده شود.

     

    علی رغم تمام نقشه ها و سرمایه گذاری ها برای هجوم همه جانبه ضد فرهنگ اسلامی شیطان رجیم و ایادیش در غرب و شرق از طریق موهای اعتیاد آور و سرگرم کننده خر دجال:

    موبایل، کامپیوتر، اینترنت، وایبر، تلگرام، توئیتر، ایمیل، فاحشه خانه بین المللی )شیطان بزرگ آمریکا(  فیس بوک (کتاب صورت) و سینما و تلویزیون و شیطانواره ها ( ماهواره ها) و غیره

    ما همچنان برای حفظ ایمانمان و اسلام تا آخرین قطره خونمان خواهیم ایستاد و هرگز اجازه نخواهیم داد که مشتی هوسران و شهوتران از خدا بی خبر ایران را از دین خارج و به خاک سیاه پیروی از گامهای دشمن آشکارمان شیطان رجیم بکشانند.

     

    مفسدین فی الارضی هم که اصرار به کفر و تمایل به فحشا و ضدیت با خدا و اسلام دارند. کسانی که طرفدار بر پا کردن مجالس مختلط و شرب خمر و فحشا و فساد در خانه هایشان هستند و جهنم جاویدان را به بهشت جاویدان ترجیح میدهند همه و همه رسما و قانونا و شرعا آزادند که از زیر سایه ولینعمت مان امام رضا علیه سلام خارج و در سرزمین دیگری از گامهای شیطان پیروی کنند. در سرزمین دیگری بهانه تراشی ها و عیب جویی های متداول در شیطانواره های پارک شده در مدار زمین را برای یکدیگر علم کنند.

     

    چون ما تا آخرین نفس و قطره خونمان ایستاده ایم برای حفظ آزادی حجاب!

     

    واسلام

     

    28 دیماه 1394

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی