نـــیـــوک لـــیــــدر

شب‌نامه یا مچ‌گیری؟

مسیح | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ق.ظ | ۸ نظر

من نمیدونم دلیل این هوچی‌بازی و سر و صدای روزنامه‌ها و سایت‌های اصلاح طلب و حامی دولت برای چیه؟
اگر «مدرک دکترا»ی آقای روحانی اشکال نداره و ایشون واقعا دکتر هستن، پس این همه سر و صدا واسه چیه؟
شکایت علیه کوچک زاده به دلیل تهمت به شخص دوم کشور.

گفتند شب‌نامه و سوال اینجاست که مگه توی شب‌نامه «اسم شخص مورد نظر» میاد؟
چرا هیاهو، سر و صدا، جنجال و هوچی بازی؟

اما چیزی که در روزنامه‌های دوره‌های اولیه مجلس من به شخصه دیدم و بررسی کردم، بعضی موارد هم‌خوانی نداره.
تاریخ اخذ دکترا توسط ایشون، با تاریخی که در مجلس اول و دوم به ایشون دکتر روحانی میگفتند یکی نیست.
پس شبهه دار هست.

همچنین من نمی‌دونم دلیل این همه هوچی بازی این جماعت چیه؟
گوییا فقط در این کشور «کردان» مرحوم باید محکوم می‌شد و بقیه حق دارن مدرک جعلی دکترا داشته باشند.
از قدیم گفتند طلا که پاکه، چه منتش به خاکه!
اگر مشکلی نیست، بررسی بشه. ما هم تمایل نداریم کسی به رییس جمهور این کشور تهمت بزنه و اشتباه باشه!

دولتی‌ها و حامیان اصلاح‌طلب‌شون در هوچی بازی و هیاهو ید طولایی دارند.
نزدیک‌ترین مثال، «مستند من روحانی هستم» بود که 4 ماه بعد از اکران در اثنای مذاکرات یک‌هو صدای عده‌ای دراومد که ایهاالناس به رییس جمهور مملکت توهین شده.
وزیر ارشاد و سخنگوی دولت و چند تن دیگر در مورد این مستند صحبت کردند، قرار شد از سازندگان شکایت کنند و بعد از مذاکرات و اتمام کار، مجددا یک‌هو و خیلی ناگهانی همه چیز تموم شد و گوییا مستند مشکلی نداشته.
وزیر فخیمه ارشاد هم گفت من اصلا مستند رو ندیده بودم!
به نظر می‌رسه دولت قرار هست سه ساله باقی مونده رو سر و صدا کنه به جای کار.
چیزی که توی این یک سال گذشته ازش دیدیم.
و البته اگر نبود وزیر بهداشت عزیز و دوست داشتنی این دولت، دولت رو زیرصفر معنی می‌کردم.

در نهایت امیدوارم این مسئله حتما پیگیری بشه و از این سر و صدا نترسن عده‌ای، عده‌ای هم با دولت مجددا لابی نکنن {اصلا منظورم امثال آقای لاریجانی نیست} و مشخص بشه مدرک ایشون چیه؟
اگر دکترای ایشون تقلبی نیست، از آقای کوچک زاده شکایت بشه و اگر دکترای ایشون تقلبی است دقیقا رفتاری با ایشون انجام بشه که با مرحوم کردان انجام شد، البته اگر مثل اون کتاب معروف اینطور نباشه که:
«قانون برای همه مساوی است، اما برای بعضی مساوی‌تر».

مثال خوبی هم برای این جماعت هوچی‌باز داشتم، اما تحقیقا ادب من با ادب آقای روحانی و اصلاح طلب‌ها یکی نیست و سعی می‌کنم هم‌زبون این جماعت نشم.
من را گفتند ادب از که آموختی، گفتم از رییس جمهور.

پی نوشت:
نگارنده اصلا به «جعلی بودن» مدرک معتقد نیست، اما معتقد است این شبهه حتما باید رفع شود تا مشخص شود نماینده مجلس دروغ می‌گوید یا رییس جمهور.

پی نوشت 2: مطلب رو توی فیسبوکم نوشتم با ادبیات مناسب فیسبوک، کپی شده از اونجاست و تغییرش ندادم.

 

 

نظرات (۸)

سلام

خدایی کی میخوایم درست باشیم هممون؟!!

این دولت میاد یه سریا میخوان پته بریزن رو آب

اون دولت میاد یه سریای دیگه

همش در حال نزاع و جنجال درونی هستیم و تا وقتی هستیم پیشرفت کشور کند خواهد بود!!

اگه این اتفاق واسه اصول گرا و جبهه راست میوفتاد، این هوچی بازی ها هم نبود؟!!


+ قانون کلا راجع به این شبنامه و کلا این جور مسایل چی میگه؟!!

++ اینا که نوشتم صرفا سواله و ربطی به گرایش سیاسی بنده نداره!


+++ راجع به وزیر بهداشت موافقم باهاتون

واقعا خیلی خوب داره کار میکنه

خدا خیرش بده


پاسخ:
سلام علیکم

عموما اینجور کارا سیاسی کاری هست، نه سیاست از روی دیانت.
یعنی مدام میخوایم حال همدیگه رو بگیریم و رضایت خدا رو درنظر نمیگیریم.
چه اینوری، چه اونوری.
البته که من معتقدم این جماعت اصلاح طلب و البته حامیان دولت هوچی باز هستن و باید باهاشون برخورد قاطع کرد.
اما اون طرفی ها هم چند وقتی هست که برای رضای خدا موش نمیگیرن.
نمونه های متعددی هم هست از کارهاشون.
ان شاءالله درست بشیم همه.

این اتفاق واسه جبهه اصولگرا 8 سال افتاد.
البته بعضی‌هاش واقعا حق و درست بود و اصلا بحثی توش نیست. اما تعداد وزرای استیضاح شده دولت اصولگرا کاملا مشخصه.
انقدر هوچی بازی شد سرش؟
شایدم من یادم نمیاد، اما فکر میکنم انقدر کولی بازی درنیاوردن.
تازه خودشون استیضاح کردن.

قانون رو نمیدونم، اما میدونم این چیزی که تو مجلس پخش شده شب‌نامه نبوده.
شب‌نامه یعنی حرف زدن در مورد یه نفر، بدون بردن اسمش و مشخصاتش.
در صورتی که نامه آقای کوچک زاده علنا اسم و رسم داره و اسم اقای رییس جمهور رو اورده.

+ بالاخره ما نفهمیدیم استفاده از فیلتر شکن حرامه یا نه؟!!
پاسخ:
ما هم نفهمیدیم
چه توقعاتی داری شما!؟

محاکمه یه مسئول تو این کشور از چسبوندن زبون به سطح خورشید غیر ممکن تره.
و اگر نبود علاقه بنده به نظام جمهوری اسلامی، شکوه ها در دل دارم :/
پاسخ:
حالا که فعلا به تهدید و تطمیع متوصل شدن.
زاکانی گفته فشار سر این استیضاح تو 11 سال اخیر بی سابقه بوده. احتمالا این فشار واسه خاطر مردم داری و خدمت به مردمه!
حیف این مردم که امثال لاریجانی نماینده شون بشن

  • روح الله فاضل
  • دولت و رسانه‌های دولت در این یک سال به قدری توهین کردند و تهمت زدند و پا روی اخلاقیات گذاشتند که حالا در حال چیدن میوه طبیعی این اقدامات هستند. بحران پشت بحران! از امروز تا انتهای دولت. رفع یک بحران برای دولت برابر است با زایش ده‌ها بحران دیگر.
    به اولین دولت چهارساله‌ی ایرانِ پس از انقلاب سلام عرض می‌کنیم!
    پاسخ:
    والا به خدا
    نه روی خوش دیدیم
    نه ادب خوش دیدیم
    نه زندگی خوش دیدیم
    نه چرخ زندگی چرخید
    نه چرخ سانتریفیوژ
    دولت چهار ساله؟!
    ببین اگر همین مردم دوباره این این جماعت رای ندادن.
    این خط | ، این نشون ×

    حیف این مجلس که لاریجانی بشه رئیسش!
    خوش خدمتی در حد الکلاسیکو :/
    جناب فاضل علت داره این بی عقلی!!! واسه چی باسد اینطوری باشه؟! چون دارن خلاف عمل میکنن! خلاف ملت!
    همین مردم اگه به این جماعت که اینطور از نظر من بی ادبانه رفتار میکنن رای بدن و ۸ ساله ش کنن هم لابد با یه چیزش حال کردن دیگه. مثل همونا که تو همون جامعه کوچکتر، کلمه ی مفت خور رو شنیدن و قبول کردن.
    رای خودشونه، اینجا هم خوشبختانه انتخابات آزاده.
    پاسخ:
    اره دیگه.
    طرف حاضره فحش بخوره و فحش بشنوه
    ولی از اشتباهش کوتاه نیاد.
    کمااینکه اونجا هم نیومدن توی اون جامعه کوچیک
  • مردی بنام شقایق
  • دزدان چو به کوی دزد جویند
    در کوی دوند و دزد گویند


    این شعر تو کارای سیاسی خیلی کاربرد داره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی