نـــیـــوک لـــیــــدر

تلگرام جاسوس اسراییل است؟

مسیح | دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ | ۵۸ نظر

 

اخیرا سایت دانا دو مطلب در خصوص نرم افزار تلگرام و همکاری با موساد نوشته. 

1-تلگرام محصول مشترک BND ، MI6، Musad

2- تلگرام تکاور اینترنتی ستاد کل ارتش اسرائیل

 

 

با بیان توضیحات زیر، به ادامه مطلب برید و صحبتی که در رد این مطلب دارم رو بخونید:

{البته مقاله‌ای ننوشتم. سعی کردم به کوتاه‌ترین روش ممکن با ارائه منبع، برخلاف سایت دانا بنویسم}

 

 حدودا دو سه ساعت امروز و یکی دو ساعت هم اولین باری که سایت دانا این مطالب رو منتشر کرد وقت گذاشتم.
در مورد وایبر و واتزاپ شخصا تحقیق کردم و چون یقینا به صورت مستقیم به رژیم اسراییل مربوط میشه هر دو نرم افزار رو کنار گذاشتم.
طبق استفتای حضرت آقا استفاده از برنامه هایی که به اسراییل سود میرسونه {مالی یا اطلاعاتی یا هر شکل دیگری} حروم هست.
طبیعتا با این حکم، اگر تلگرام هم اسراییلی باشه یقینا حذفش میکنم.

 

متاسفانه دست من به جایی بند نیست که مطلبم رو منتشر کنم و به نوشته سایت دانا جواب بدم. حتی دو مقاله ای که در مورد اسراییلی بودن وایبر و واتزاپ هم نوشتم فقط تونستم بذارم توی وبلاگ خودم، اما به صورت خلاصه برای دوستان مینویسم چیزهایی که بهش رسیدم. شما هم اگر خواستید توی جاهای دیگه منتتشر کنید.
ضمنا! نتایج تحقیقاتم 80درصد با یقین هست و به خاطر 20 درصد


این توضیحات رو هم دادم که بگم من مثل بسیاری از کسانی که به اسراییلی بودن وایبر یقین دارن، ولی استفاده میکنن، هیچ علاقه ای به هیچ نرم افزاری ندارم و اگر یقین پیدا کنم بلافاصله نرم افزار رو حذف خواهم کرد.

اما بعد:

 

1- مدیر و موسس نرم افزار تلگرام دو برابر به اسم پاول و نیکلای durov هستن.
پاول رو به عنوان زاکربرگِ روسیه میشناسن. به این دلیل که شبکه اجتماعی به نام VK طراحی کرد که به شکل بسیار زیادی گسترش پیدا کرد. طرفدارانش در روسیه بیشتر از طرفداران فیسبوک شدند و به این خاطر به زاکربرگ روسیه معروف شد.
این موسسه تا سال 2011 توسط یه عده حمایت میشد. حمایت مالی دو گروه بیشتر از بقیه بود. اول فردی به اسم میخاییل میریلاشویلی و پسرش که یه یهودی-گرجستانی هستن و تاجر محسوب میشن و گروه دوم فردی به اسم عثمانوف که به ولادیمیر پوتین نزدیک بوده.
 سه سایت دیگه مثل {telegram.com} یا نیویورک تایمز معتقدن حامی مالی او دولت بوده و دولت روسیه از طریق عثمانوف اینکارو انجام میداده و کس دیگری حامی نبوده.
سال 2011 و بر اثر اتفاقات سیاسی خاصی در روسیه، کرملین {یعنی در واقع پوتین} از این اقا درخواست میکنه اطلاعات یه سری کاربر رو به ریاست جمهوری بده، اما ایشون این کارو نمیکنه و همین باعث اغاز اختلاف میشه. سهام این فرد رو میخرن و از موسسه اخراجش میکنن.
با پولی که این آدم میخره، برنامه Telegram رو برای رقابت با واتزاپ ایجاد میکنه. 

نکته1: اون یهودی-گرجستانی که اسم بردم فقط در دو سایت غیر معتبر عنوان شده که از طریق شرکتی به اسم digital fortress با این دو برادر {مالکان شبکه اجتماعی VK} در ارتباط بودن و در سود شریک بودن.

نکته 2: نشریه معتبر نیویورک تایمز برخلاف ادعای برخی سایتها در خصوص عدم فروش اطلاعات این آدم به ولادیمیر پوتین، ادعا کرده که اتفاقا این کار انجام گرفته و شرکتهای آمریکایی هم به همین خاطر علیه این آدم شکایت کردند و مدعی است فروختن سهام VK به خاطر فشار از سوی دولت نبوده، بلکه میخواسته نرم افزار Telegram رو طراحی کنه و نیاز به پول داشته.

http://www.nytimes.com/2014/03/11/opinion/the-kremlins-social-media-takeover.html?_r=0

 

2- تلگرام
در رسمی ترین اطلاعاتی که از نرم افزار به دست می آید میخونیم که این نرم افزار توسط برادران Durov طراحی شده و یک سیستم کدگذاری قوی با یک پروتکل جدید روی این نرم افزار نصب میشه. همچنین ادعا شده این نرم افزار با هیچ کدوم از عوامل قبلی در ارتباط نبوده.

نکته مهم: برخلاف اینکه همکاری اون تاجر یهودی در دو سایت در شبکه اجتماعی VK اعلام شده، هیچ سایتی اطلاعاتی مبنی بر همکاری اونها با این دو برادر در نرم افزار تلگرام قرار نداده. من با کلیدواژه هایی که اصطلاحا seo شده هم هست سرچ کردم و هیچ چیزی مبنی بر همکاری با این دو نفر، همکاری با اسراییل و ... ندیدم.

3- پدر و پسر یهودی:
اسحاق و میکاییل میریلاشویلی یک پسر و پدر یهودی-گرجستانی هستن که تجارت میکنن. توی اسراییل سهام زیادی در جاهای مختلف دارن. پدر عمدتا توی کار خرید و فروش ملک و ... است و پسر هم در کار خرید ملک هست با این تفاوت که تنها خرید نرم افزاری رسمی و ثبت شده این دو نفر، سهامی بوده که اون هم نه به صورت مستقیم، بلکه غیرمستقیم با VK و برادران Durdov در دورانی که توی روسیه بودند، داشتند.
ادمی به اسم Brunei OldBanknotes توی فیسبوک مطلبی نوشته و مدعی شده که پدر یک تورات به IDF {وزارت دفاع} اسراییل اهدا کرده و در لینکی که توی مطلبش گذاشته عنوان میکنه که اسحاق میریلاشویلی یک صندوق سرمایه گذاری جدید در اسراییل ایجاد کرده.


http://rusbase.com/news/author/zorantrevisan/vkontaktes-co-founder-mirilashvili-opens-new-venture-fund-israel/

http://jewishbusinessnews.com/2013/12/30/yitzhak-mirilashvili-buys-penthouse-in-ritz-carlton-project-at-herzliya-marina/

 

اگر بخواهیم نظر این آدم در نوشته اش در فیسبوک رو ملاک قرار بدیم، او در تاریخ 15ام آگوست سال 2014 یعنی تقریبا 6 ماه قبل نوشته که سهام تلگرام توسط فردی به اسم alishir usmanov علیشیر عثمانوف که مسلمان هست و اصلیت ازبکی داره و در روسیه است {گفتیم با پوتین همکاری میکنه} خریداری شده و این آدم داره نرم افزار رو کنترل میکنه.
خود این آدم نوشته: «در اصل برادران دوروف و خانواده میریلاشویلی سهام خودشون رو به آقای عثمانوف مسلمون دادن.

اطلاعات دیگری هم در این مورد هست که زیاد مهم نیست، اما من یه جمع بندی میکنم:
اولا در خصوص ارتباط اون پدر و پسر با این دو برادر، اختلافاتی هست. {در صورتی که در مورد واتزاپ و وایبر ما هیچ جای شک و شبهه ای حتی در متون انگلیسی سایت های رسمی مثل یاهو، گاردین، نیویورک تایمز و ... نداریم} 
دوما در صورتی که فرض کنیم اون پدر و پسر با اینها همکاری داشتند، هیچ سایتی نگفته این همکاری در برنامه تلگرام بوده، بلکه ادعاها در خصوص همکاری در نرم افزار VK بوده. vk به دولت روسیه واگذار شده.
من هنوز منبعی که همکاری اون تاجرهای یهودی رو با این برادرها در کار تلگرام تایید کنه ندیدم و نهایتا باتوجه به شباهت برخی حرفها، اگر منبع حرفهای سایت دانا رو نوشته های اون کاربری توی فیسبوک بدونیم، اولا خیلی مطلب ضعیفی است، دوما همون آدم اعلام کرده این نرم افزار هم توسط عثمانوف مسلمون خریداری شده!


و نهایتا نکته پایانی:
فضای سایبری مدلی است که خیلی باید ساده لوحانه به این قضیه نگاه کنیم و معتقد باشیم نرم افزارهای پیام رسان برای خدمت به خلق ایجاد شده. اکثر نرم افزارها و شرکت ها مثل گوگل و خدماتش، فیسبوک، واتزاپ، وایبر و چند نرم افزار دیگه به صورت مستقیم زیر نظر امریکا و اسراییل اداره میشه. 
ما تا جایی که امکان استفاده از چیزهای دیگه داریم، باید اینکارو انجام بدیم. اگر نداشتیم اونوقت بحث دیگری مطرح میشه.
در مورد تلگرام، لاین و هایک هنوز بحث متقنی وجود نداره که اینها رو اسراییلی بدونیم و همونطور که دیدید، یه سری مطلب بیان میشه و فرضیاتی هم ارائه میشه و جمع بندی ارائه شده توی مطلب سایت دانا به نظر بنده خیلی عجیب غریبه. سایت دانا نوشته سیب زرده، خیار سبزه، پس گوجه قرمزه. در صورتی که این دلیل نمیشه که گوجه قرمز رنگ باشه و باید دلیل مهمی بر این حرف داشته باشیم.

عکسهایی که سایت در مورد میریشلاوی با نظامیان اسراییل منتشر کرده صحیح هست، اما همونطور که نوشتم هنوز دلیل متقنی در سایت‌های معتبر خبری و سایت‌هایی که مقاله می‌نویسند مبنی بر همکاری این شخص با تلگرام یا شریک بودن این آدم در سهام تلگرام و ارتباط غیرمستقیم با اسراییل درج نشده. من باز هم تقاضا میکنم اگر کسی مطلبی پیدا کرد که بیان کنه شرکت تلگرام به این یهودی {میریلاشویلی} متصل هست و به این شکل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به اسراییل سود میرسونه، حتما اعلام کنه که من نظرم رو عوض کنم.

http://rumafia.com/person.php?id=113


سایتی به اسم راشن مافیا (مافیای روسی} اطلاعاتی در مورد این ادم نوشته و اینکه چطور به عنوان یه ژورنالیست از اسراییل به روسیه برمیگرده.

من فکر میکنم صبر کنیم تا دلایل بهتر و منابع معتبرتری از چند سایت و وبلاگ و ایدی فیسبوک پیدا بشه. 
ضمن اینکه اگر به سایت دانا دسترسی دارید، اطلاع بدید که برای مطلبشون منابع رو مثل نوشته بنده بذارن. اونوقت بررسی کنیم ببینیم درست میگن یا نه.


یاعلی

نظرات (۵۸)

یه مثلی هست در اینجور مواقع که الان یادم نمیاد!
خلاصه که ما این دندونهای مشکوک به فساد رو کلا کندیم انداختیم دور.

ولی تحقیقت جالب و جامع بود. آفرین داری :)
پاسخ:
ما دندون طلایی کاشتیم :v شوخی میکنم.
کارت درسته تو این زمینه.

قربانت
حقیقت امر اینه که من تصمیم دارم با چرت و پرت نویسی مبارزه کنم.
کمااینکه وقتی چیزی در مورد صحبت سیدحسن نوشتم، اومدم بعدش نوشتم که این مطلب بیان نشده و خود من هم اشتباه کردم.

هدف از این نوشته، درست نوشتن، با منبع نوشتن، عدم به کارگیری دروغ برای رسیدن به هدف و ... بوده

ما وظیفه هدایت داریم، اما نه با دروغ.
در مورد رسانه ای به نام موبایل، اسراییل و ... همچنان حرفهای زیادی دارم که باید بنویسم.

پاسخ:
جانا سخنی شبیه ما میگویی!
  • مرتضی کاشی
  • تحلیل مضحکی داشتید

    روسیه جزء کشورهایی هستش که اصلاً اجازه نمیده سایت ها و نرم افزارهای اون خارج از کشور پشتیبانی سرور و هاست بشن

    اونم نرم افزاری مثل تلگرام اونجا مطلبی که من خوندم تو سایت دانا خیلی هم دقیق بود و هم اینکه عکس سرور رو با کدش گذاشته بودن

    شما هم چیزی ارائه ندید یک سایتی که اصلا منبع مشخص و معینی هم نیست فرستادید اینجا که قصه تعریف کرده با اینکه خود منابع اصلی که ویکی پدیا هم به اون اشاره کرده دلیل دعوای پاول دروف رو با دولت روسیه به وضوح بیان کرده من حتی رفتم برای اینکه مطمئن بشم یه نگاهی هم به دیگری هایی که سر این صفحات بین کاربران روس زبان و یا اوکراینی های طرفدار روسیه با مدیران وی کی بود رو نگاه کردم

    پس خواهشا حرف بی سند و مدرک نزنید

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.
    برام جالبه که کامنت من توی سایت دانا منتشر نشده، شما از کجا فهمیدید من توی این سایت مطلب نوشتم؟
    شما نه‌تنها مقاله نویسی بلد نیستید و فرق یک مطلب بدون سند و مدرک رو با مطلب با سند و مدرک نمی‌فهمید، بلکه حتی حواس‌تون به دم خروس هم نیست!
    علی ای حال شما و کامنت‌تون با تمام احترام، اهمیتی ندارید.
    بگذاریم فردی به غیر از کارکنان سایت دانا بیاد و برای من کامنت بذاره و مطلب رو رد کنه.

    شما مدعی هستید رفتید توی صفحه کاربر روس نگاه کردید؟ اون صفحه رو برای من و برای کاربرهایی که ممکنه این مطلب رو بخونن بذارید تا لینکش رو ببینیم.
    ضمنا!
    اگه منبع نوشته‌ شما و حرفتون ویکیپدیا بوده، سایت دانا رو باید انداخت توی سطل اشغالی!
  • مرتضی کاشی
  • پسرم چرا توهم توطئه داری؟
    من اصلا اینطوری با مطلب تو اشنا نشدم که تو میگی یا برای خودت بازم قصه تعریف میکنی
    من تو گوگل سرچ کردم تلگرام جاسوسی اسراییل و به این مطلب تو رسیدم
    بهتره بجای توهم توطئه داشتن یکمی بری تحقیق کنه که چرندیات تحویل ملت ندی
    تو یا خیلی منگلی یا خودتو زدی به منگی چون من گفتم با سرچ کردن روسی و استفاده از گوگل ترنسلتر تونستم صفحات رو پیدا کنم و نگاه کردم دیگه الانم به اندازه تو بیکار نیستم ولی تو هم می تونی بری بگردی و بعدش بیای اینجا فرضیه پردازی کنی
    واقعا تا یکی مثل تو وجود داره همیشه بساط خنده ما فراهمه

    پاسخ:
    حالا به قول شما ممکنه من اشتباه کنم
    نظره دیگه
    شما فرض کنید ما اینجا یه توهم توطئه ای داریم که نظریات مضحک ارائه میکنه!
  • شبنم غفاری
  • سلام خداقوت و تشکر از اطلاع رسانیتون
    پس بهتره که به جای این برنامه ها ی خارجی از بیسفون که کاملا هم ایرانیه استفاده شه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    شما مدیر این نرم افزار رو میشناسید؟
    میدونید داخله ایرانه یا خارج از ایران؟
    یا مثلا بعدا معلوم نمیشه با سرویس های بیگانه در ارتباط بوده؟

  • سربازگمنام امام عصر
  • به گزارش گل رامیان به نقل از راه دانا، در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القاء میکردکه گویا بر آن شده که نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید.اما تلگرام براستی امن است؟!این سوالی است که قطعاً تا به امروز هیچکس بدان پاسخی نداده و چه خوب گفته اند که امن ترین مکان به نظر ما ناامن ترین مکان برای ماست!!

     

    از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع، نجس و حرام زاده صهیونیستی محسوب می گردند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری تمسخرآمیز سعودی ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس خبیث وجود دارد و و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ بزرگ هلوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

     

    اما در این مقال قصد آن داریم که پرده از اسرار این محصول مشترک جاسوسی برداشته و زوایای پنهان این ابزار خطرناک را به نمایش عموم گذاشته تا مشخص شود که تلگرام نه  نرم افزاری امن برای کاربران بلکه مصحولی در خدمت امنیت دولت های صهیونیستی می باشد.

     

    مدیر سایت تلگرام پاول دروف و برادر وی نیکولای بوده که مدیر سابق شبکه اجتماعی وی کی(بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا بعد از فیسبوک) می باشد که به زاکربرگ روسی و یا زاکربرگ دوم معروف است، جالب آنکه این شبکه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست هاست.

     

    پاول دروف دارای مدرک دکتری زبان شناسی و از تیزهوش ترین دانشجویان دانشگاه سن پترزبورگ بوده و پدر وی نیز از یهودیانی است که استاد فلسفه دانشگاه محسوب می شود و در بدو شروع کلاس های خود قسمت هایی از " کتوویم " قسمت سوم " تنخ " را قرائت می کند.

     

    پاول در جریان کودتای آمریکایی اوکراین، دستور سرویس امنیتی روسیه FSB را جهت مسدود سازی صفحات رهبر ان کودتا اوکراین در شبکه اجتماعی وی کی  و دادن اطلاعات لیدرها میدانی کودتا را رد کرده و عملاً باعث گردید که دولت روسیه که بر سر باقی ماندن اوکراین در اتحاد با خود یا پیوستن به اتحاد دشمنان خود تحت فشار بود، با وی برخورد کرده و وی نیز همراه با اعلام استعفاء خود سندی را دال بر فشار ولادیمیر پوتین و دستگاه امنیتی روسیه در وی کی انتشار داد و اعلام کرد هرگز به روسیه برنخواهد گشت.پاول قبل از خروج از طریق دوست هم دانشگاهی خود با پدر وی " مایکل میری لاشویلی "آشنا می شود و همراه با سرمایه وی شرکتی را به نام " قلعه دیجیتال " را در آلمان ایجاد میکند که مرکز آن در " برلین " قرار دارد.

     

    مایکل میری لاشویلی  میلیاردر یهودی – صهیونیست روسی - گرجستانی و صاحب شرکت کسب و کار میری لاشویلی و یکی از بزرگترین تاجران طلا و جواهر دنیا و رهبر کنگره یهودیان روسیه است.

     

    وی تاثیرگذارترین عضو WJC کنگره جهانی یهود بوده و در حال حاضر ساکن تل آویو است.مایکل از حامیان تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد و بارها در کنگره جهانی یهود این موضوع را مطرح کرده است.

     

    جالب آنکه سرور نرم افزار تلگرام در کشور انگلیس و شهر لندن بوده و این سوال بی پاسخ مانده که چطور می شود که شرکتی در برلین آلمان مستقر می باشد چرا باید سرور آن در لندن و آن هم بر یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است باشد؟!

     

    با توجه به اسناد یاد شده شکی نیست که تلگرام صرفاً به این دلیل ایجاد شده که با شعار تضمین امنیت کاربران خصوصاً کشورهای هدف صهیونیست ها در برهه ای که اسناد متقنی در باب جاسوسی و فروش اطلاعات توسط وایبر، واتس آپ و اینستاگرام و... در فضای مجازی پخش گردید و اذهان عمومی را مشوش ساخت در لوای این ادعای دروغین ماموریت جمع آوری اطلاعات کاربران اینگونه نرم افزارها را بدون وقفه ادامه دهند.

     

    در پایان لازم می نماید تمامی دستگاه های مرتبط با امنیت ملی نظام مقدس اسلامی و همچنین قوه محترم قضائیه که طی سه ماه اخیر اراده لازم را جهت برخورد مقتضی با این جاسوس خانه های ایجاد شده و تحت مدیریت و کنترل سرویس های جاسوسی – تروریستی دشمنان اسلام و مسلمین نشان داده است، بدون هیچگونه مماشات، تساهل و تسامح نسبت به محدود سازی این ابرجاسوس در داخل کشور اقدام نماید.

     

    تحلیل گر فضای مجازی سید مقداد صادقی....
    .
    .
    .برادرکاشی درست میفرماینذبرای اطلاعات بیشتربه سایت حجهدالاسلام وطن پرست مراجعه بفرمایید..درضمن وقتی فضای بیسفون که ملی هست وحودداره..جایی که اب هست تیمم باطله..
    من مطمینم اسراییله بامنبع موثق..خواه باورکنین یانه ودوباره تحلیل بیاورید..یاحق

    پاسخ:
    سرباز گمنام ها هم به وبلاگ ما سر میزنن. خداروشکر.
    این متن رو قبلا خوندم و نسبت به این متن تحلیل نوشتم.
    با سیب و گلابی نمیشه نتیجه گرفت مرغ نمیپره.
    تحلیل درستی بنویسید، مطمئن باشید اگر یقین کنم تلگرامو حذف میکنم. کمااینکه معتقدم حب احمقانه به یه نرم افزار مسخره است. همونجور که وایبر و واتزاپ رو حذف کردم، در صورت یقین تلگرامم حذف میکنم و کلا اگر لازم باشه از هیچ نرم افزار اجتماعی استفاده نمیکنم.
    منافع کشورم رو به منافع اسراییل ترجیح میدم.

    سلام . داداش میشه زیر دیپلم صحبت کنی ! یعنی یکی تو فیسبوک گفته که تلگرام با این یارو صهیونیست حروم زاده فعالیت دارن و دست شون تو یه کاسه است ، بعد سایت دانا با توجه به مطلب اون فیسبوکی که معلوم نیست کیه گفته که تلگرام هم به اسرائیل سود میرسونه؟
    پاسخ:
    بله
    اون فیسبوک یه صفحه شخصیه. فرض کن من نوشته باشم
    شما میتونی رو حرف منی که هیچ سندی برای حرفم ندارم، استناد کنی؟
    ممنون از اینکه جواب میدهد . یه سوال دیگه . الان میشه مدیران یا سهام دار های تلگرام رو مشخص کرد ؟ توی این افراد هیچ صهیونیستی نیست؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله اگر دقت کرده باشید توی نوشته ها گفتم الان سهامدارها دقیقا چه کسانی هستن
    به صورت مستقیم که نیستن، شاید غیر مستقیم باشن. اون رو نمیدونم
    کمااینکه در غیر مستقیم بودن بسیاری از چیزها مثل انواع مختلف لپتاپ ها، تلویزیون ها و ... هم این شکل وجود داره
    و یه سوال دیگه اینکه چرا شرکت اش که توی آلمان هست سرور اش توی لندن هست؟ شرمنده انقدر سوال میپرسم 
    پاسخ:
    فکر نمیکنم تنها نرم افزار و سایتی باشه که این سبکی هست
    سروهای انگلستانی قدرت بهتری دارن تا جایی که من میدونم


    من هم یه سوال دارم
    چرا به جای استفاده از آی پی داخلی، با فیلتر شکن میاید و آی پی های خارجی رو ثبت میکنید!؟
    شرمنده حواسم نبود این لعنتی روشنه . ممنون از پاسخ هاتون.یا علی
    شاید یکی از دلایلی که دوستان با تلگرام بد هستند اینه که برادرا نمیتونن به این شبکه نفوذ کنن و مکالمات مردم رو بخونن

    به هر حال این مقاله شما و هزار تا دیگه از این مقالات برای ما مفت هم نمی ارزه.

    بدرود ؛ خدا نگهدارتان باد
    سلام . آقا این شرکت قلعه دیجیتال مگه تلگرام رو تولید نکرده؟ مگه این صهیونیسته مدیر یا سهام دار این شرکت نیست؟ لطفا روی این موضوع تحقیق کنید و بگید ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز من یه بار مطلبمو نوشتم به نظرم فعلا کافیه
    اگر تونستید شما هم تحقیق کنید و اطلاع بدید
    ممنون
    ببنین یارو میاد یه برنامه چت مینویسه بعد امنیت برنامه برای بالا رفتن هزینه اش خیلی زیاد در میاد حتی جای میرسه که میگه با دستم پول میدم به کسی که نفوذ کنه تو برنامه کد بشکنه باز میبنه کسی این کارو نمیکنه چو اون شخصی که اینکارس هزینه کلانی میخواد تا بیاد بگه حفره هاش کجا بازه این به مانند بیاتیم این جا خودومونی با این حرفی که انداختین وسط میزنین رگ غیرت برنامه نویسا بعد کلی حمله هک بلخره کد میشکنه ولی حرفای که توشه میفهمیم ربطی به اسرائیل نداشت ولی این کار و نفوذ کردن بهترین سود به سازنده این برنامه میرسونه بدونه هزینه حفرهاشو پیدا میکنه امنیت برنامشو میبره بالا پس ذهن خلاق جونای برنامه نویسی که میبینن مطالب شمارو و شب ها روش وقت میزارن منحرف نکنین وقتم نزارین تبلیغات باز نکنید یه کم بیشتر ذهنه منحرفتونو باز کنید این مطب یه تبلیغ بیشتر نیست هر حرفی به این برنامه ها میگید اسمشو طوری بگید رتبه جستوجوش نره بالا من نظر خودم این بود بی ادبی شد ببخشین
    پاسخ:
    من تبلیغ تلگرام نمیکنم رفیق عزیز
    من با دروغ گفتن مخالفم

    بریم از نرم افزارای داخلی استفاده کنیم. خیلیم عالیه. منم موافقم
    اما اگر میخوایم از نرم افزارای خارجی استفاده نکنیم، راهش دروغ گفتن نیست. همین.

    عزیزی

    درسته که اونقدرا هم تو فلسطین به حد فجیعی مث تابستون،جنگ و خونریزی نیست.بلند بگو الحمدا...

    اما من و تو که جلوی تلویزیون،پای اخبار مینشستیم و براشون اشک می ریختیم و واقعا دوس داشتیم یه کار اساسی براشون بکنیم،باید همین الان دست به کار بشیم.خودت میدونی که وایبر و واتس اپ برای اسرائیله و پول استفاده اش میره تو جیب مبارک اسرائیل و خراب میشه رو سر بچه های بی گناه فلسطینی.تازه اینستا و فیسبوق جون هم همچین حالاتی رو داراهستند.شاید از اون دسته آدما باشی که میگن به ما چه؟یا از اونا که میگن فلسطینی ها ناصبین(البت کاملا غلط)اما آجی گلم!داداش گرامی ام!اینو بدون که اسرائیل یکی از سدهای بزرگ ظهور امام زمانه و پول ریختن تو حساب اسرائیل،فقط جنبه ی تخریبی تو فلسطین نداره،بلکه باعث قوی شدن سد ظهور اماممون میشه.میدونم....میدونم الآن میخوای بگی وایبر و واتس اپ که مفتیه!!!!ولی یه سرچ موچولو تو دهکده جهانی (اینترنت)بکنی،میفهمی نه خیر،یه راه های دیگه برای کسب مال دارههههههه....حالا فکر کن زمان امام حسینی،آره این جمله«کل یوم کربلا»همینجا معنا پیدا میکنه.مسلم از 18 هزار نفر بیعت گرفت برای یاری حسین(ع).اما همه رفتند به خاطر چندتا سکه،ترس به خاطرباحال بودن دنیا......به خاطر اینکه میگفتن حالا کسای دیگه هستن که برن قیام و یاری امام.ما بعدا....مسلم تنها موند،میخواست به امام بگه نیا اما....

    حالا امروز،یه وقت طوری نشه که بگی من خیلی ها رو دیدم که وایبرشون رو حذف کردند.من و چنتای دیگه موجب قوی شدن اسرائیل نمیشیم.خودتو به خاطر باحال بودن 4تا دینگ دینگ وایبر و فیلم و عکسای واتس اپ گول نزن..... پشیمون میشی که چرا حسین(ع) زمانه ات رو یاری نکردی؟!راستشو بخوای دوست جونم!بیا یه موج راه بندازیم ...یه مووووووج امام زمانی.البته موجی که اصلش مبارزه با اسرائیل باشه نه یه وقت فقط چالش پاک کردن این نرم افزارها که اگه یه طوفان اسرائیلی دیگه وزید،بازم قوی باشیم و بجنگیم.

    اگه تونستی برای امامت رو دلت پا بذاری ،آفرین بهت میگم بیش از اندازه.

    اکنون دومین قدم، پخش این پیام و گذاشتن یک پست در این رابطه؛یعنی (حذف وایبر و واتس اپ مساوی با یه کار امام زمانی) تو وبته .تازه میتونی همین متن رو به عوان نظر برای دیگران بذاری،یا تو وبلاگت و زیرش بنویسی«کپی ازاد».........بیاییم هممون موج زده ی امام زمانی بشیم تا دچار هوای یزیدی های امروزی و شیک نشیم،این طوری به امام حسین،ثابت میکنیم که اگه تو کربلا بودیم،کمکش میکردیم........
    شما سایتdana.irرفتین؟
    پاسخ:
    بله
    نویسنده مطلب هم مقداد .... است که همون اقای مومنی نسب خودمون در فضای مجازی است!
    خدا خیرتون بده برای اطلاع رسانیتون
    اجرتون با امام زمان(عح)
    پاسخ:
    سلامت باشید
    ممنون
    سلام ...
    خدا قوت ......صهیونیستها خیلی خوشحال هستن.....
    از اینکه سربازانی همچون شما در جبهه مقابل بهشون خدمت میکنن و کارشونو راحت تر می کنن ....
    شما میگین منتظر اسنادی هستین که  اگه درست باشه تلگرام رو پاک می کنین ...اگه با 4مقاله منتشر شده دانا متقاعد نشدین ، فک نمیکنم اگه صاحب تلگرام هم بیاد امضا بده راضی بشین ....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    مقاله دانا از این جهت مورد قبول نیست که مسئول فیلترینگ جمهوری اسلامی با اسم مستعار مقاله مینویسه چون عرضه تولید نرم افزار داخلی خوب نداریم و میخوایم نرم افزارهای اشغالمون رو به ملت قالب کنیم!
    اگه به جای وقت گذاشتن واسه این مقاله نوشتن‌ها و بودجه گذاشتن برای تولید سه تا نرم افزار به درد نخور، بودجه رو به یه تیم متخصص ایرانی بدن یه نرم افزار خیلی خوب درمیاد که من و شما لازم نیست نه مقاله بنویسیم نه حرف همدیگه رو نقض کنیم.

    علی ای حال من از اقای مومنی نسب خواستم رفرنس اون مطالب رو بدن، هر وقت جرات کردن که اینکارو بکنن اونوقت شما من رو متهم به کمک به صهیونیست‌ها بکنید.
    از این الفاظ هم استفاده نکنید، هم تهمت حساب میشه هم به جبهه خودی دارید می‌زنید.
    اتقوا الله و قولوا قولا سدیدا

    سلام ...
    خدا قوت ......صهیونیستها خیلی خوشحال هستن.....
    از اینکه سربازانی همچون شما در جبهه مقابل بهشون خدمت میکنن و کارشونو راحت تر می کنن ....
    شما میگین منتظر اسنادی هستین که  اگه درست باشه تلگرام رو پاک می کنین ...اگه با 4مقاله منتشر شده دانا متقاعد نشدین ، فک نمیکنم اگه صاحب تلگرام هم بیاد امضا بده راضی بشین ....
    والعصر
    ان الانسان لفی خسر...

    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم

    به قول سید مرتضی آوینی:
    مهجوریت قرآن تنها از آن وجه نیست که در طاقچه ها محبوس مانده است...
    بلکه وجه بسیار دردناک‌تر مهجوریت قرآن در آنجاست که اکثر کسانی که به آیات قرآن استناد می کنند برای اثبات پیش‌داوریهای خویش است که به سراغ آن می روند.
    مطالب خوبی بود
    ولی خب من از طریق همین برنامه ها و پی ام هایی که میدن درموردشون تحقیق میکنم و به خیلی چیزا دستگیرم میشه و میتونم بقیه رو هم توجیه کنم.
    ولی اگه این برنامه نباشه دست منم برای رفع ابهامات کوتاه میشه!
    سلام بر جناب متوهم!
    شما سه مقاله بعدی در مورد جنگ افزار تلگرام رو خوندی؟
    یا هنوز در اعتماد به نفس خود غوطه وری؟
    واقعا متاسفم برات که برای اثبات توهمات خودت.. به دیگران تهمت میزنی.
    برو خوش باش.
    به دوستات سلام برسون!
    پاسخ:
    تو کامنت قبلی و قبلیش توهین کردید
    ژست دین و ایمون هم می‌گیری شما؟
    جواب نمی‌دهم بهتون

    شما مگه نمی‌گید اسراییلیه؟ 
    اشکالی نداره
    بذارید من در جهل مرکب باشم!
    هرچی نرم افزاره خوبه کلا مال صهیونیستهاست یا مال امریکائیها پس مردم چکار کنن نرم افزارهای داخلی هم کلا اشغال و سرعت پایین هستند  یا بعذ از مدتی کلا تعطیل میشن
    اگه اینجوریه پس باید کلا استفاده از تلفن و کامپیوتر رو حرام اعلام کنید چون همش ساخت دست کافران و امریکائیها و صهیونیستهاست

    پاسخ:
    برادر جان مطلب رو کامل بخون
    اسراییلی بودن این نرم افزار رو رد کردیم، اما اگر نرم افزاری اسراییلی باشه استفاده نمیکنیم

    نرم افزار خوب ایرانی هم می‌تونیم بسازیم، اما متاسفانه فعلا ساخته نشده یا موتور نرم افزارهای خارجیه
    ان شاءالله بهتر خواهیم شد
    .سلام از اطلاع رسانی خودتون ممنون.من بعد از اینکه فهمیدم وایبر واتساپ اسراییلی هست فورا پاکش کردم تلگرام وصل کردم به امید اینکه شاید بهتر از بقیش هست ولی متاسفانه اینجوری که معلومه تلگرام هم دست کمی از آون دوتا نداره درسته شما گفتید که سندی بر صهیونیستی بودن تلگرام وجود نداره ولی بجز سایت دانا که از زبون خودتون خوندم سایت مشرق نیوز هم در مورد تلگرام واینکه مدیر این شرکت صهیونیست هست مطلب طولانی نوشته  که خوب قانع کننده هم هست.الان واقعا کدوم باید باور کرد بودن یا نبودن؟.ویه سوال دارم آینه که این شبکه های اجتماعی برای همه ی مردم دنیا رایگان هست یا فقط برای ما اینطور. واینکه گوگل مال اسراییل هست؟ممنون میشم پاسخ بدید






    پاسخ:
    سلام
    سایت مشرق مقاله سایت دانا رو منتشر کرده

    برای همه رایگانه
    در مورد گوگل اطلاعات دقیقی ندارم، اما تا جایی که میدونم یقینا مستقیما تحت نظر اسراییل نیست.
    یعنی مثل وایبر و واتزاپ نیست
    سلام ،خسته نباشی ،مطالب جالبی در مورد تلگرام گذاشتی ،اره منم یه جورایی با نظرات شما موافقم ،در کل اگر مطالب شما سندیت هم نداشته باشه که داره خب دونستنشم در مورد اون مرد یهودی و... خالی از اطلاعات‌ علمی نیست،من فکر میکنم اون اقای کاشی اصلا تا به حال با کسی معاشرت نکرده که اینطور صحبت میکنه ،به جای این همه سیاه نمایی و خارج از چارچوب  ادب صحبت کردن ،مودبانه انتقاد کردن بهتره! بازم ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظر لطفتون
    سلام ،خسته نباشی ،مطالب جالبی در مورد تلگرام گذاشتی ،اره منم یه جورایی با نظرات شما موافقم ،در کل اگر مطالب شما سندیت هم نداشته باشه که داره خب دونستنشم در مورد اون مرد یهودی و... خالی از اطلاعات‌ علمی نیست،من فکر میکنم اون اقای کاشی اصلا تا به حال با کسی معاشرت نکرده که اینطور صحبت میکنه ،به جای این همه سیاه نمایی و خارج از چارچوب  ادب صحبت کردن ،مودبانه انتقاد کردن بهتره! بازم ممنون 
    سلام بین این تلگرام فارسی (که فارسی نوشته ) و تلگرام (انگلیسی نوشته) فرقه؟
    چون یه نرم افزار نصب کردم در مو د تلگرام فارسی بعد یه نرم افزار در مورد مکمل تلگرام ولی موقع استفاده از نرم افزار تلگرام مکمل میگه نرم افزار تلگرام  را نصب کنید.
    حالا موضوع از چه قراره ما دو تا تلگرام داریم (فارسی و خارجی) یا بنده اشتباه دارم .
    تشکر از پاسخ گویی دوستان
    پاسخ:
    تلگرام فارسی قفل شکسته است و عمدتا دستکاری میشه و هنگ های زیادی داره
    یا مثلا callgram که نرم افزار شرکت نیست و دستکاری شده

    همون انگلیسی نسخه اصلی است که امکان گفتگوی صوتی و تصویری نداره، اما تیم تلگرام در حال بررسی و تست این دو امکان و اضافه کردن اون به نرم افزار هست


    سلام بابا اینها همع الکی است ما تا زمانی که چیزی توی گوشیمان ندلریم بیکارند بیایند اطاعات ما را جاسوسی کنند اقا وایبر اخ است استفاده نکنید اسرائیل اسا واتسام اخ است امریکایی است حالا هم شدا تلگرام انهایی از این مطالب سود می برند منافعشان به خطر افتادا است دیدند تلگرام داره غوغا می کنه منافع اپ اتورها به خطر افتاده است بل وجود تلگرام سود mms  دیگر برای اپراتور ها معنا نداره سایت هایی امثال مشرق نیوز و دانا سایت های فاشیست هستند از ان ادم های خشک و مقدس نما فقط بع دنبال فضای عمومی را مسموم کنند از کی معلوم عکس ها فتوشاپ نباشه فقط برخی ها ساده اند فریب می خورند تلگرام مرکزش توی برلین است نه اسرائیل سایت دانا توهم زده است یکسری مطالب کذب و مونتاژ شده با عکس های فتوشاپی طراحی کرده برای بد نام کردن تلگرام شما چرا باور می کنید همین مشرث نیوز تا چند ماه پیش تازه تلگرام امده بود مطلب نوشته بود اقل وایبر اسرائیلی است واتساپ امنیتش زیر سوال است از تلگرام استفاده کنید عل است بل است حالا رنگ عوض کرده است دزوغ پردازی تا کی اینها سایت های منفعت طلب هستند فقط منافعشان مطرح است  پس برادر بی خود به حرف های این سایت های خشک و مقدس نما گوش نده 
    پاسخ:
    وایبر اخ است، ما هم این رو میگیم
    واتزاپ هم کمی از وایبر بهتر،اما در کل اخ هست!

    اما تلگرام اخ نیست. استفاده و استفاده نکردنش به عهده شماست

    سلام 
    چند وقته عکسی تو فضای مجازی(تلگرام) پخش شده. که توی 
    این عکس گفته شده که تلگرام توسط سپاه خریداری شده! 
    این گفته صحت داره؟ 

    پاسخ:
    سلام
    نه درست نیست
    تلگرام در ابتدا برای جوانی روسی بود که نرم افزارش رو زیر نظر دولت روسیه ایجاد کرد
    بعد اون جوون با دولت به مشکل خورد و دولت پوتین نرم افزار رو به صورت کامل از اون ادم خرید
    بعضی معتقدند این نرم افزار در اختیار دولت روسیه است و بعضی معتقدند دولت نرم افزار رو به یکی از دوستان شخص پوتین که از تجار مسلمان روسیه است واگذار کرده
    اما اینکه سپاه خریده، خیر. درست نیست
    دادا خوبه که بدونی که انحصار دانش ساخت و تولید سی پی یو تو دنیا دست همین اسراییله اگه قراره به حرف ایت الله خامنه ای و مراجع گوش کنیم نباید از کامپیوتر و گوشی هوشمند و لوازم الکترونیکی استفاده کنیمانحصار چون سودش میره تو جیب اسراییل حالا به نظرت این عملکرد درسته
    پاسخ:
    وقتی کشورددیگه ای تولید نکنه، بحث اجبار میاد وسط
    اونها هم نگفتن در اجبار استفاده نکنید
  • دیپلممممم مات
  • سلام
    اول اینکه بنده هر دو مطلب رو خوندم...
    هر دو گفته میتونه درست باشه و میتونه غلط باشه
    بحث اینه که اول ببینیم اصلا چه فایده ای داره استفاده از این نرم افزارا!!
    به نظرم هیچ فایده ای نداره جز اتلاف وقت...
    آقای عزیز چنین نرم افزاری نوشتن و این پشتیبانی قوی کار یکی دو نفر نیست...یه دولت و حتی یه شرکت بزرگ پشت ایناست..اینکه فییس بوک مال زاکربرگ و از یه سایت ساده شروع کرده یه چرت و پرت محض!!!!
    فرض شما تشنه هستی!!
    اگر یه اب سردی باشه که میگن احتمال داره مسموم باشه شما میخورِیش؟؟؟؟بحث تلگرام الان همینه!!بهترین کار اینه مه سمتش نری!!!
    یکی میخواد ازش استفاده کنه هزارتا تفسیر میاره که خودشو توجیه کنه!!!یکی هم میخواد بگه نه جاسوسیه!!هزار تا دلیل میاره که کسی ازش استفاده نکنه!!!
    بعضیا میگن ما تونستیم رفقای قدیممون رو توش پیدا کنیم!یا همیشه با بقیه در ارتباطیم!!(چون خیلی ها میگن)
    اول اینکه هیچ جای اسلام نگفته روزو شب خبر رفیقاتو بگیر
    دو 10 سال پیش که این چیزا نبود پدیده ای بود به نام موبایل یا تلفن که همه خبر همو با اون میگرفتن...شما هم میتونی با پیامک یا تماس خبر رفیقاتو بگیری..از پول اینترنتی که استفاده میکنی هم کمتره...
    سه ..اینکه توصیه  به خبر گیری شده خبر گیری که ما به صله ارحام میشناسیم ارزش داره!!!!اون هم بصورت حضوری!!نه یه پیام بخوای بدی یا تو وات ساپ براش عکس یهویی بفرستی!!!!
    دیگه حوصله نوشتن ندارم...کسی که فکرش باز باشه راحت توجیه میشه و وقتشو تو این جاها هدر نمیده!!!!!

  • دیپلممممم مات
  • در ضمن جای بحث کردن تو این گروه ها که معمولا هیشکی از نظرش برنمیگرده وقت رو روی مطالعه گزاشتن و معلومات رو بالا بردن و بعدش بریم تو مساجد و محلمون برای بقیه اطلاعات خودمون رو به اشتراک بزاریم بهتر از اتلاف وقت تو این جاها هست!!!!
    اگر خوب بود مطمئنا رهبری توصیه میکردن!!!!تازه اون هم بصورت غیر مستقیم که حتی بصورت غیر مستقیم هم اشاره ای نکردن
    رهبر همیشه به افزایش بصریت دینی  و علی الخصوص بصیرت تاکید دارن!!!نه اتلاف وقت تو این جاها
    یکی بیاد بگه تو این چن سالی که تو وات ساپ بوده چقد معلوماتش زیاد شده؟؟؟اون قد شده که بتونه با یه نفر بحث جدی و با سندو مدرک کنه؟؟قطعا نه...چون فقط یه مطلبی رو خونده!!منبعی نداره جز اون عکس توی فیس بوکو واتساپو تلگرام
    پاسخ:
    سلام علیکم
    کامنتهاتون رو خوندم.
    بحث من در این مطلب در مورد ماهیت شبکه های اجتماعی نبود. در مورد دروغ بودن اصل یک حرف بود و لا غیر.

    البته دیدگاه شما درسته، اما نه مطلق.
    چون این طور که برمیاد شما کلا مخالف ابزار هستید و یحتمل الان هم با چرتکه وارد نت شدید.
    علی ای حال بحث ما بحث ماهیت نبوده. در بحث ماهیت شبکه ها میشه به این پرداخت که تا چه حد مفید هستند و تا چه حد مضر.

    ضمنا خوشحال میشم تو کامنت بعدی بگید در مسجد محلتون چه فعالیتهایی کردید و چقدر اگاهی بخش بودید؟
    بلکه ما هم بتوتیم پیاده کنیم و چیزی یاد بگیریم
    بچه ها، این بحثا فقط پشتش یه انگیزه حیجانی و غریزی برای اثبات نظرات شکل گرفته در ذهنه هر کدام از ماست که پس از کمی بال و پر گرفتن اولویت حیجانی کارکرد مغزمون صرفا طرفداری از نظریه که بهش تعصب پیدا کردیم. این یک مسئله روانشناختیه که سالهاست روشن شده. فقط کافیه با داشتن سطح شناختی وسیعتر نسبت به زندگی و هستی نگاهی عمیق تر به مسایل و واقعیات دنیای اطرافمون بندازیم. کشور من هر ماه داره هزینه سرسام آوری از پول من و شمارو صرف فیلترینگ هرچیزی میکنه که براش احساس خطر ایجاد کنه. پسر سایت علمی تحقیقات عصبشناسی آمریکار فیلتر کرده!!! اساتید برنامه نویس چه حجم پهنای باند وحشتناکی اشغال میکنه این جریان فیلترینگ؟! این کشور ماست که مشکل داره، اصلن ریشه این تعصب و حیجان احساسی منفی و بی منطق نسبت به یهود و اسراییلو چه کسی با چه هدفی بنیان گذاشت به طوری که از به یه سری بچه معصوم که ما بودیم از بچگی تو مدارس این نفرتو در ناخودآگاه ما پرورش دادن جوری حتی متوجهش نیستیم. این یک حقیقت تاریخی در عمق غرایز بشره. هر جمعیت و کشوری سعی میکنه به بهترین شکل قدرت و نفوذ خودش رو برای بقا در دنیا حفظ کنه. ولی فرق فرهنگ های اروپایی برعکس کشور هایی مثل ما احترام به ارزش های انسانی تا جای ممکنه. جاسسوسیه چه چیزی؟؟؟ :))) یه لحظه به همین مسئله که اینهمه دربارش حرف زده میشه فکر کنید، آلمان یا انگلیس یا حتی آمریکا چه اطلاعات خاصیو میخاد از چتهای گروهی ما بدست بیاره که جنبه جاسوسی یا مثلا ضربه به نظامو دولت داشته باشه؟!!! ما کشورمون از داخل داره میپوسه و میپاشه از هم اونم به خاطر همین جریانی که سعی میکنن ریشه این واقعیت تلخو به غربو صهینیسم نسبت بدن. با یه نگاه ساده متوجه میشید ترویج این مسایل و جریانی که اونو ترویج میده در اذهان عمومی فقط سعی داره نگاه جامعرو از ریشه داخلی مشکل منحرف کنه. شما فقط کافیه یه مطالعه متوسط در مباحث تجارت الکترونیک داشته باشید. خود شرکت گوگل علنا تراز تجاری فروش اطلاعات به دست آمده و طبقه بندی شده از جستجوگرشو اعلام میکنه. اینکه این اطلاعات به خاطر ارزش تجاریشون مثلا سلایق امروز تهرانیا در لباس و مد توسط خیلی از شرکتا خریداری و مورد استفاده قرار میگیره که کاملا هم جریان سالم و بدون مشکلیه. این یک اصل بنیادین در بازار و تجارته و اصلن بدون اون هیچ تجارت و توسعه ای شکل نمیگیره: اطلاعات طبقه بندی شده از الگوی مصرف و سلایق مردم دنیا، حالا با هر نرم افزاری که جمع آوری شده باشه. جاسوسی؟!!! :))) من خودمو میزارم جای صدر اعظم آلمان اولین واکنشم خندست فقط. ما داریم از داخل میپاشیم از هم. شما فکر میکنی دولت ما اجازه میده یک نرم افزار داخلی چت شکل بگیره و دولت به اطلاعات اون دسترسی نداشته باشه، با هدف کنترل مردم؟!  من به شخصه به خاطر بنیه ارزشی و سالم تره کشور های غربی مخصوصا اروپا ترجیح میدم از نرم افزار های اونا استفاده کنم تا نرم افزار داخلی. پسسسر یکی از همکارای خودتون بود فقط بنده خدا برای گذران امور زندگی خودش و خواهرش وی پی ان میفروخت، اومدن گرفتنش بردنش 1ماه فقط بهش میگفتن تو جاسوسی کجارو میکنی :| ای بابا خوش باشید....
    در ضمن حیجان با ح جیمی(بدبختیو میبینی همه کلماتمون عربیه) یه قضیه داره مربوط به دانشگاه. هرچند یه مدت همیه کلمات عربیو سعی میکردم اشتباه بنویسم :)
    رامتین گرامی لازم نبود به این شدت ماست مالی کنید!
    تو متن به این بلندی فقط حیجان عربی بوده گویا :))

    تلگرام ایرانیه اگه دقت کنید موقعی که میخواین ثبت نام کنید کد فعال سازی ایی که براتون میفرسته شماره فرستنده با +98شروع میشه که کد ایرانه
    پاسخ:
    :|
    کد فعال سازی که واسه ما میفرسته با +98 نیست
    احتمالا یه نرم افزار دیگه رو دانلود کردید
    اقا صورت مس‍..ٔله مشکل داره  هدف مردم فرار ازفیلترینگ جمهوری اسلامیه 
    سلام
    ببخشید میدونم مدت زیادی میگذره از انتشار این خبر در دانا ولی امکانش هست به من لینکش رو بدید ؟
    همونی که آقای مومن نسب نوشته
    متشکرم
    سلام
    اخه چرا ما خودمونو گول میزنیم عزیز برادر خود اندروید یا ویندوز یا ای او اس همشون یهودی و اسراییلی هستن وقتی بستر این نرم افزارها خودشون تحت نظارت و دخالت اونها هست واقعا خنده دار ما بیایم در مورد نرم افزارهای نصب شده رو این سیستم عاملها بحث کنیم کما اینکه کلیه پروتکلهای امنیتی اول توسط خود این موسسات نوشته میشن خخخ پس وقتمونو تلف نکنیم و بدونیم امنیت امروز سرابی بیش نیست خود اینترنت اولین عامل ناامنیه 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    از زیر میز زدن توی بحث‌ها دوری کنید لطفا
    اینکه اندروید یا فلان چیز دیگه هم قابلیت جاسوسی داره بحث دیگری است
    من نمی‌دونم چرا فهم این مطلب که اینجا فقط در مورد تلگرام حرف زدم نه چیز دیگه، سخته!
    با سلام دوست عزیز
    چند نکته رو لازم دونستم اشاره کنم
    1.حمایت از تولید داخل به هر نحوی لازم هست .همونطوری که حضرت آقا فرمودند
    2.اخبار جدید منتشر شده در سایت دانا رو مطالعه بفرمایید .تاریخ  
    16/3/94بدین علت که دشمنان ما جاسوسی و محرمانه عمل میکنند نه آشکارا
    3. آقای روح الله مومن نسب با آقای سید مقداد صادقی دو شخصیت جدا هستند. از دوستان یکدیگه هستند ولی اسم مستعار آقای مومن نسب نیست.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    1- حمایت از تولید داخل لازمه، تولید داخل هم باید با کیفیت باشه. این رو هم حضرت اقا گفتند.
    2- لینک بدید. من اصولا خبر نمیخونم.
    بنده در زمینه مسائل سایبری و امنیت، ضد اطلاعات و اطلاعات، جاسوسی و .... مطالعاتی دارم. بنابراین در مورد کارهای محرمانه خیلی بی‌راه حرف نمی‌زنم..
    3- باشه
  • نابود گر اسرائیل
  • با سلام

    اگر در نرم افزار تلگرام کمی توجه کرده باشین، اگر قبلا اسمی داخل اون ثبت شده ونرم افزار را پاک کنیدیا گوشیتونو فرمت کنید اگه دوباره تلگرام نصب کنید وارد صفحه خود که شوید و جالب اینجاست که تمام مکالمات و تمام مخاطبینی که قبلا در داخل اون ثبت کردید را برای شما می آره.اگر هم لیست
    مخاطبینتون تو مبایلتون نباشه باز هم براتون مخاطبینی که تلگرام دارن
    رو میاره!! اگه هم قبلا مخاطبی داخل گوشیتون ثبت کردین   اگه گوشیتون چند بار فرمت یا نرم افزار رو حذف کردین که این مخاطب که قبلا تو گوشیتون ذخیره کردین اگه نرم افزار تلگرام رو نصب کنید براتون می آره که این مخاطب تلگرام داره با وجود اینکه فقط یک بار این مخاطب رو تو گوشیتون ذخیره کردین و بعد هم پاک کردین!!! این نشون می ده که نرم افزار تلگرام هم به مخاطبین و تمام اطلاعتی که در تلگرام رد بدل می کنید رو در خودش ذخیره می کنه!!!!!!! انگار به نظر می رسه کاسی زیر نیم کاسه است!!
    سلام میشه بگید که از نظر مالی اون اعدادیکه گفتن 1 میلیون دلار از استفاده ایرانیا تو جیب سازنده میره درسته ؟ من واتساپو وایبرو برای دریافت هزینه از استفاده ایرانیا کنار گذاشتم و  الا من کارم تو برنامه های اجتماعی فرهنگیه و علافی نیست به همین خاطر کاری به جاسوسی ندارم فقط واقعا چه هزینه ای برای ما و اونها اره ؟
    پاسخ:
    سلام
    تو جیب سازنده مطمئنا پول میره
    به نظر شما آدم عاقلی پیدا میشه که میلیاردها تومن هزینه سرور کنه الکی؟
    نه تنها هزینه میشه براشون که عامل جاسوسی هم هست
    شبکه های اجتماعی پایگاه جاسوسی و ابزاری برای این کاره
    نه شبکه های جاسوسی که کلا بستر سایبر
    حالا با این وضعیت ما هم اگر میزنیم که باید حتما بزنیم و استفاده کنیم، برای جاسوسی میزنیم.

    منتها اینکه پول بره تو جیب اسراییل یه بحثی داره، اینکه بره تو جیب روسیه یه بحث دیگه.
    والا در باب استفاده اطلاعاتی اصلا این فضا برای همین کاره
  • عبدالله شاکر
  • بسم الله مذل ضالمین

    (به نام خداوند ذلیل و خوار کننده ظالمین)

     

    پناه بر خدا از شر شیطان رجیم

     

    خواهران و برادران عزیز و محترم هیچ کشور بیگانه اجنبی دلش برای بنده و شما نسوخته که میلیون ها دلار خرج کند و بعد مجانی ! برای ملت های محروم ومظلوم ابزاری مثل:

     

    اول: کل سیستم اینترنت را

    دوم :  Yahoo  و  Gmail   

    سوم : فاحشه خانه )شیطان بزرگ آمریکا(  فیس بوک (کتاب صورت)  و بعد توئیتر و

    چهارم:  Viber و بعد   Telegram

     

    و در آینده هزار (موی خر دجال) جدید دیگر را سر هم کند.

     

    اگر کمی فکر کنیم! چون بسیارهزینه کرده اند پس حتما منافع مختلفی برایشان داشته که این ها را علم کردن. منافع مادی و سیاسی و جاسوسی به کنار آماده کردن و انتشار و انداختن خوره های مختلف روح و فکر و روان به جان مردم به صورت نوشته ها و عکس ها و نظرها و ادغام حق با باطل همه برای ایجاد تردید و نهایتا دین زدای مصرف کننده هاست.

     

    باعث تاسف است که نه تنها مردم ایران بلکه سایر کشور ها چشم بسته و گله وار و بدون مطالعه و فکر نکرده و داوطلبانه از ابزار استثمارگرانه کفار استفاده میکنند و سیک تا پوک خود را در اختیار دشمنانشان قرار میدهند.

     

    ای خواهر و برادر مسلمان عکسهای خصوصی و کلیه نظرات و دیدگاه های شما در شهر و کشور خودتان و دور دنیا قابل دست به دست شدن است. غیرت شرف و ناموس و ایمان ما در خطر است. وقتی عکس نوامیس ما همگانی شد حریم شخصی و خصوصی و غیرت زنان و مردان وعفت و حجاب و نهایتا ایمان ما از یک کنار لوث خواهند شد.

     

    لذا به دلالیل فوق و دلایل بی شماری که در اینجا قابل ذکر نیستند و انشالله در آینده نشر و در اختیار عموم قرار خواهیم داد هر انسان با انصاف و مومن و مسلم و (حتی بی دیانتی !) نه تنها تلگرام بلکه سایر موهای خر دجال مثل فیس بوک و غیره را حرام تلقی میکند و مثل کل فرهنگ مبتذل و فاسد غرب تحریم میکند.

    به قول امام خمینی رحمت الله علیه ما در محضر خداییم و خدا شاهد همه اعمال ماست و بر ما واجب است تا آنچه را که میدانیم برایمان مضر و ساخته و پرداخته کفار است را با اراده محکم از ای عادت سرگرم کننده اما مضر را حذف و از خود دورکنیم  و آنرا حرام بنامیم و تحریم کنیم. و به اطرافیان و دوستان و دیگران نیز توصیه کنیم تا نزد خداوند تبارک و تعالی پاداش و اجر شایسته برایمان منظور شود.

     

     

    واسلام

     

    28 دیماه 1394

    سلام. واقعا جواب این متن ها چی میشه
    ویدیو ها

    1.تقدیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مالک نرم افزار صهیونیستی تلگرام، لاشویلی!
    http://www.aparat.com/v/ejGY1
    ( نتانیاهو خطاب به لاشویلی(مالک تلگرام):آقای لاشویلی سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است و ما شکرگذاراین سرمایه هستیم،آقای لاشویلی از برادر به من نزدیکتر است او در همه ی مسایل مرتبط با امنیت اسرائیل از اینترنت و فضای مجازی تا کمک به ارتش قهرمان ما و پلیس شهری یک الگو در میان یهودیان ساکن در اسرائیل است من امروز شخصاً به حضور شما رسیدم که قدردانی خود را از همه زحمات این برادر نزدیک و مهربان بیان کنم. http://dana.ir/News/316175.html)

    2.مالک نرم افزار صهیونیستی تلگرام در میان سربازان کودک کش رژیم صهیونیستی

    http://www.aparat.com/v/gVPvh

    3.ویدیو توضیح سرمایه گذاری و مالکیت مدیریت قلعه دیجیتال = تلگرام=لاشویلی :
    http://www.aparat.com/v/WEKma
    (اکسل نف به همراه یدزحک میری لاشویلی را به ترتیب عضو هیئت مدیره شرکت قلعه دیجیتال و مدیر اجرایی آن و یدزحک میری لاشویلی را رئیس هیئت مدیره و پدر وی را سرمایه گذار اصلی این شرکت معرفی می نماید. http://dana.ir/News/316175.html)
    پاسخ:
    سلام
    بنده عبری بلدم
    این خزعبلاتی که توی اون ترجمه نوشته شده اصلا گفته نمیشه
    نتانیاهو هم داره برای یه گروهی حرف میزنه که اتش نشان‌های یک جای محلی در اسراییل هستند و مراسم هم هیچ ربطی به تلگرام و ... نداره

    2- مالک تلگرام کسی دیگر است و این شخصی که ازش به عنوان مالک نام میبرید در یک پروژه دیگه با کدنویس تلگرام دوست بوده و همکاری داشته و این همکاری ارتباطی با تلگرام نداره.
    حتی اگر بعدها ثابت بشه که اسراییل داره از تلگرام استفاده میکنه، هیچ منبع موثقی الان وجود نداره که این رو اثبات کنه
    جز این خزعبلاتی که دوستان توی اپارات گذاشتن و خوشبختانه بنده کمی عبری بلدم که بفهمم چی درسته و چی غلط


    خواهشا جواب اینها را هم بدید

    ما اگر بخوایم به اطلاعات آشکار هم اعتنا کنیم زاکربرگ یک یهودی هستش... سند: http://fa.wikipedia.org/wiki/مارک_زاکربرگ ( http://fa.wikipedia.org/wiki/مارک_زاکربرگ ( http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9_%D8%B2%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DA%AF ) )

     

    Mark Zuckerberg nice Jewish boy

    اونایی که درست حدس زدن بله جواب:مارک زوکربرگ یا زاکربرگ پسر خوب یهود...

    اینو لقب رو کی به زاکربرگ داده؟

    کسی میتونه بگه؟

    این لقب رو رئیس جمهور اسرائیل شیمون پرز بهش داد...

    چند تا عکس از زاکربرگ و عمو شیمون هم میزارم...

    دشمن فقط زبان سلاح را می فهمد...,

    http://www.jpost.com/Jewish-World/Jewish-Features/The-worlds-most-influential-Jews-

     

    اینم روزنامه اورشلیم پست...

    زاکربرگ اولین یهودی تاثیرگذار دنیا...

    خب دیگه فکر میکنم کافی باشه...

    1. MARK ZUCKERBERG

    Facebook CEO

    2. BINYAMIN NETANYAHU

    Prime minister

    3. SHERYL SANDBERG

    Chief Operating Officer, Facebook

     

    پاسخ:
    بنده فکر نمیکنم حرفی در مورد زاکربرگ زده باشم
    مطلبی در مورد فیسبوک و وایبر و صهیونیستی بودنشون نوشتم پیش از این
    به اونها رجوع کنید

    بحث اینجا صرفا در مورد تلگرامه

    شما دو حالت داری یا از اینایی هستی که می خوان به زور حرف خودشونو به کرسی بشونن و فقط چون دوست دارند از این شبکه استفاده کنند هزارتا توجیه و  دلیل میارن دوم اینکه خودت یه جاسوسی و عمدا داری تو این سایت فعالیت می کنی تا هرطوری هست مردمو قانع کنی از این نرم افزار استفاده کنند چون گفتی زبان عبری هم بلدی این حدسو قوی تر می کنه عمدا هم با گفتن اینکه اگه بفهمم اسراییلیه حتما حذفش می کنم سعی داری خودتو جور دیگه ای جلوه بدی وگرنه کدوم ایرانی هست که این همه وقت صرف کنه و خودشو به آب و آتیش بزنه تا اثبات کنه مثلا یه حرفی دروغ هست یا نیست و مدام از یه چیز مسخره طرفداری کنه حالا به فرض که اون مطالب درست نبوده چه اتفاقی می افته اینقدررر مسایل با اهمیت تری هست که دروغ گفته میشه و آدم وظیفه داره رفع شبهه کنه

    پاسخ:
    افرین
    چقدر حدس قوی شما درست بود
    احسنت

    حالا خدا می‌دونه رو گوشی شما چه نرم افزاری نصبه! :)

    من فقط بیسفون دارم اونم یه مدته آپدیت نکردم باز نمیشه خداروشکر هیچ شبکه ی دیگه ای هم استفاده نمی کنم،نیازی هم ندارم

    شمام  اگر واقعا دغدغه داری بهتره دغدغه چیزیو داشته باشی که ارزششو داشته باشه نه اینکه وای نکنه یه وقت کسی به تلگرام تهمت بزنه برم ازش رفع اتهام کنم. همه حتی کسایی که از این شبکه ها استفاده می کنن می دونن حتی اگر بهترین استفاده رو هم بکنن آخرش باید جوابگوی وقتی باشند که تو این جورجاها تلف کردند،هم به خدا هم به کشورشون هم به خودشون،حتی اگر به نظر خودشون کار فرهنگی کنند تازه این بهترینشه خدا می دونه چندتا زندگی به خاطر این شبکه ها از هم پاشیده شده من با شما نویسنده سایت نیستم با کسایی هستم که میان اینجا نظراتو می خونند بدونین اگر این شبکه ذره ای مفید بود رهبرمون اولین کسی بودند که از اینا حمایت می کردند و دشمن لحظه ای درنگ نمی کرد که جلوی ایرانی هارو برای استفاده از این شبکه ها بگیره

    پاسخ:
    ممنون از بزرگواریتون
    یکی از رویکردهای شخصی من در زندگیم مبارزه با جفنگ‌گویی و دروغه
    این دروغ و تحریف می‌خواد توسط دوستان باشه و می‌خواد توسط دشمنان، من باهاش مخالفم و به نظرم دروغ و تحریف توسط دوستان بیشتر به ضرر ماست تا به نفع ما.
    اگر دوستان بیان بگن تلگرام نرم افزار روسیه‌ای است که روسیه ازش به عنوان جاسوسی استفاده می‌کنه، پس بیاید به نرم افزارهای اشغالی تولید داخلی خودمون رجوع کنید، من این حرف رو کاملا می‌پذیرم.
    اما اگر گفته شه تلگرام یک نرم افزار اسراییلی است من جلوی این حرف می‌ایستم سفت و سخت هم می‌ایستم چون اگر جایی مثل وایبر بخوام از اسراییلی بودنش بگم و ثابت کنم این مسئله رو، اونوقت کسایی که قبلا دروغ شنیدن حرف راست رو هم باور نمی‌کنن.

    تلگرام اسراییلی نیست. حداقل با این مطالب دروغی ثابت نشده که اسراییلیه. اما ابزار جاسوسیه، چون این بستر، بستر جاسوسیه.

    ضمنا
    زندگی مجازی و حقیقی برای بنده هیچ تفاوتی نداره. ساعاتی است که می‌گذره و من باید نسبت به گذروندنش در محضر حضرت رب جواب بدم. بنابراین اگر تلف کنم مجازی یا حقیقی توفیری نمی‌کنه و اگر بخوام کار هم بکنم باز تفاوتی نداره.
    ضمنا در مورد صحبت‌های رهبری، بهتره یک بار دیگه تجدید نظر کنید و به صحبت‌های ایشون در موارد متعدد رجوع کنید.

    نویسنده سایت من امیدوارم که شما انسان خوبی باشید از سخنانی که از رهبرمون گذاشتید معلومه فقط دعا می کنم در سایتتون بتونید درباره مسایل مفیدتربحث کنید حرفی که زدم قصد دشمنی نداشتم فقط حقیقتو گفتم

    پاسخ:
    ممنون از بزرگواریتون
    یکی از رویکردهای شخصی من در زندگیم مبارزه با جفنگ‌گویی و دروغه
    این دروغ و تحریف می‌خواد توسط دوستان باشه و می‌خواد توسط دشمنان، من باهاش مخالفم و به نظرم دروغ و تحریف توسط دوستان بیشتر به ضرر ماست تا به نفع ما.
    اگر دوستان بیان بگن تلگرام نرم افزار روسیه‌ای است که روسیه ازش به عنوان جاسوسی استفاده می‌کنه، پس بیاید به نرم افزارهای اشغالی تولید داخلی خودمون رجوع کنید، من این حرف رو کاملا می‌پذیرم.
    اما اگر گفته شه تلگرام یک نرم افزار اسراییلی است من جلوی این حرف می‌ایستم سفت و سخت هم می‌ایستم چون اگر جایی مثل وایبر بخوام از اسراییلی بودنش بگم و ثابت کنم این مسئله رو، اونوقت کسایی که قبلا دروغ شنیدن حرف راست رو هم باور نمی‌کنن.

    تلگرام اسراییلی نیست. حداقل با این مطالب دروغی ثابت نشده که اسراییلیه. اما ابزار جاسوسیه، چون این بستر، بستر جاسوسیه.

    وقتی بیسفون ایرانی هست چرا تلگرام؟بیسفون کال شرکت تراشه سبزه تهرانه،با یک جستجوی ساده میتونید پیدا کنید و از ایرانی بودن اطکینان حاصل کنید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اگر ایرانی است، مدیران این نرم افزار عنوان اسراییل رو به فلسطین تغییر بدن :)
    اینکه کاری نداره؟
    فقط میخوام بگم تو خیلی آدم با شرف و با انصافی هستی.
    من احتمالن در خیلی موارد با شما هم عقیده نباشم و مخالف باشم, (گرایشات سیاسی و دینی و.. ), ولی میخوام بگم دمت گرم که انصاف داری و حق طلب هستی. تو این مطلبت این برام ثابت شد و خوشحال شدم که آدمای حق طلب و منصف ای هستن هنوز, که این روزا کم شدن البته.
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام برادر عزیز
    خیلی مخلصیم 
    لطف داری
    از اینکه به من لطف داشتی ممنونم :9
    تقدیروتشکرمی کنم ازنوشته هایی که نوشتی وماازاونااستفاده کردیم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    [URL=http://meendo.lipoly.ru - [IMG - http://meendo.lipoly.ru/51d67a38cf542.gif[/IMG - [/URL -


    [URL=http://sexy.lipoly.ru - [IMG - http://sexy.lipoly.ru/06.jpg[/IMG - [/URL - [URL=http://sexy.lipoly.ru - [IMG - http://sexy.lipoly.ru/215.jpg[/IMG - [/URL - [URL=http://sexy.lipoly.ru - [IMG - http://sexy.lipoly.ru/32.jpg[/IMG - [/URL - [URL=http://sexy.lipoly.ru - [IMG - http://sexy.lipoly.ru/159.jpg[/IMG - [/URL - [URL=http://sexy.lipoly.ru - [IMG - http://sexy.lipoly.ru/43.jpg[/IMG - [/URL -

    [URL=http://video.lipoly.ru - [IMG - http://video.lipoly.ru/7.gif[/IMG - [/URL -


    порно видео анал скачать на телефон
    скачать порно для телефона большие хуи
    эротические порно игры на андроид
    хорошее порно видео скачать на телефон
    порно на планшет андроид
    порно мини скачать на телефон
    русское порна на телефон
    скачать порно видео на телефон через download
    порно фильмы онлайн на телефон
    скачать порно через телефон
    порно сайт на телефоне видео
    скочать порно на телефон


    http://www.lifestyleonkloof.co.za/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=107422
    http://maremartur.md/component/k2/itemlist/user/82511
    http://www.archiservedesign.co.uk/component/k2/itemlist/user/79932
    http://www.clasica885.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=241768
    http://esteswealthstrategies.com/component/k2/itemlist/user/410334
    http://www.iag.ir/component/k2/itemlist/user/110167
    http://www.truckstar.ph/component/k2/itemlist/user/525079
    http://www.imposter4animals.com/component/k2/itemlist/user/43332
    فرقی نمی کنه.همونطور که فرمودید باید ساده لوح باشیم که فکر کنیم کل اینترنت که ساخته و پرداخته سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفتهٔ دفاعی آمریکا یا همون DARPA هست تحت کنترل و جاسوسی سازنده اصلیش نباشه!آمریکایی که حتی به شهروندان شورهای متحدش و حتی سران اون کشورها هم رحم نمی کنه و پروژه "پریزم" یا همون "منشور" رو سرشون پیاده می کنه چه انتظاری داری که به ما کاری نداشته باشید.چرا همه اکانت های شبکه های اجنماعیتون رو حذف نمی کنید؟!تا اونجا که می تونید و اگر استفاده مهمی ازشون نمی کنید دوری کنید از این شبکه ها و به زندگی برگردید.
    پاسخ:
    تا جایی که شده همینکارو کردم :)
    ممنون ازتون
    فکر کردی دشمن میاد علنا میگه که تلگرام مال ماست؟
    فکر کردی تو به تنهایی میتونی اینها رو بفهمی در صورتی که سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی نمیزارن اندکی اطلاعات لو بره
    نه جان ما چی فکر کردی
    فکر کردی با این مستندات میتونی بفهمی واقعیت رو
    ایکاش با سرچ کردن و مستند پیدا کردن میشد این اطلاعات رو
    ولی خیلی مسخره است که شما میخای با این مطلب تحلیل کنی این موضوع پیچیده رو

    واسه انتخابات ریاست جمهوری هم همینجور تحقیق میکنید؟

    مقام معظم رهبری میفرمایند وای بر ما که اطلاعات حوادث کوچه ی پایینی خانه مان را از فضاهای مجازی پیگیری کنیم

    عزیزم حواست رو جمع کن

    تلگرام مال دشمن است و بس
    وگرنه چه کسی همچین امکاناتی رو رایگان در اختیار ما قرار داده؟
    شما پیام رسان سروش ♨ رو تبلیغ کنید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    1- بنده قصد تحلیل ندارم
    2- مثل شما معتقدم تلگرام برای دشمن است و نباید در زمین دشمن بازی کرد
    3- بنده معتقد نیستم تلگرام جای خوبی است و ما نباید شبکه داخلی داشته باشیم
    4- نوشتن این مطلب فقط و فقط برای این بود که گذاره ارتباط اسراییل با تلگرام واکاوی شود. ان هم نه برای اینکه بگوییم دشمنی وجود ندارد، بلکه اتفاقا برای اینکه اگر خواستیم بگوییم فلان چیز اسراییلی است، با ادعاهای غلط پیشین حرف خود را بدون سند نکنیم.

    5- پیام رسان سروش اگر قوی باشد و اگر امکانات خوبی داشته باشید، نیاز به تبلیغ ندارد. فراگیر میشود.
    بی غیریت ترین آدممها ایرانیهایی هستند که از یک برنامه انگلیسی آنهم ساخته یهودی استفاده می کنند , خاک بر سر ایرانیهای بی غیرت
    سلام. ممنون از بحث منصفانتون.
    منم موافق بحث منصفانه هستم. به نظرم دوستان داخلی هم باید انصاف شمارو ستایش کنن. 
    دوستان اگه چیزی میگن به شما از سر دلسوزیه و گرنه حرف شما کاملا درسته. من الان مدتیه که فعالیتم رو جدی در سروش آغاز کردم. خوشبختانه خیلی سروش به روز هست و تقریبا ماهی یکی دوبار حداقل به روز میشه و نظرات و پیشنهادات کاربرانش رو عملی میکنه. طراحی جدیدش خیلی زیباتر شده و روز به روز سرعتش و امکاناتش بیشتر میشه و نواقصش کمتر. 
    تنها مشکلی که داره اینه که هنوز خیلی شلوغ نشده که اینم به خاطر نشناختن مردمه. 
    لطف کنید لینک سروش رو انتشار بدید و در این خیر کثیر شرکت کنید. 
    جوونای کشورمون زحمت کشیدن این نرم افزار رو ساختن. 
    خداییش زحمت زیاد میکشن. 
    sapp.ir/jadesabz1
    در پیام رسان کاملا ایرانی سروش منتظرتون هستیم.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی و لطفتون
    حتما عضو میشم :)
    خبرگزاری رویترز مالک و مؤسس دیجیتال فورترس (Digital Fortress) رو پاول دورف اعلام کرده و گفته همین شرکت آمریکایی تلگرام رو ساخته. 
    https://mobile.reuters.com/article/amp/idUS74722569420130830

    درباره ریشه‌های آمریکایی تلگرام در واشنگتن پست:
    https://www.washingtonpost.com/news/the-intersect/wp/2015/11/23/the-secret-american-origins-of-telegram-the-encrypted-messaging-app-favored-by-the-islamic-state/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی